Aktywne Wpisy
tomosano +205
Mamy to, nocna cisza alkoholowa w Warszawie została przegłosowana. Największa represja wobec alkoholików po 89' xD
Trzeba to opić wodą z limonką ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Módlmy się za weekendowych meneli, czekają ich ciężkie chwile xd
#alkohol #alkoholizm #warszawa #wiadomosci #niepopularnaopinia #zdrowie #neuropa
Trzeba to opić wodą z limonką ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Módlmy się za weekendowych meneli, czekają ich ciężkie chwile xd
#alkohol #alkoholizm #warszawa #wiadomosci #niepopularnaopinia #zdrowie #neuropa
Czy nocna cisza alkoholowa to dobry pomysł?
- Tak 45.8% (1716)
- jeszcze jak 14.4% (540)
- Nie 29.7% (1114)
- alkohol to moje paliwo 10.0% (376)
Jestem programistą z 4 letnim doświadczeniem. Które auto z salonu? Wszystkie 1.5 benzyna 150 KM. Golf manual, reszta automat.
Mam już różne oferty na Golfa z salonów, ale w sumie to trochę większym kosztem można mieć A3... a znów trochę większym A4...
Zawołam was end of week co kupiłem.
#samochody #motoryzacja #audi #volkswagen #golf #carboners #mechanikasamochodowa #programowanie
Mam już różne oferty na Golfa z salonów, ale w sumie to trochę większym kosztem można mieć A3... a znów trochę większym A4...
Zawołam was end of week co kupiłem.
#samochody #motoryzacja #audi #volkswagen #golf #carboners #mechanikasamochodowa #programowanie
Które?
- Golf 8 (120k PLN) 29.3% (63)
- A3 (140k PLN) 18.1% (39)
- A4 (160k PLN) 52.6% (113)