Wpis z mikrobloga

@krecik000 opadła mi szczena

czy to ostatnie zdjęcie w porównaniu do tego pierwszego to widok 3d do renderu? To pierwsze wygląda zdecydowanie lepiej. Który widok widać w Googlach, jakich używasz?

W jaki sposób odwzorowywałes otoczenie, okolice domku?

Czy dużo się zarabia na czymś takim? Jestem grafikiem 3d.
  • Odpowiedz
@caribbean: Cieszę się że się podoba.

ad. 1 Wszystkie załączone widoki są generowane w czasie rzeczywistym. Na ostatnim załączonym screenie projekt jest jeszcze nieukończony - na wielu statycznych obiektach na scenie nie jest obliczone światło i dlatego wszystko wygląda płasko. W goglach widać obraz taki jak na pierwszych dwóch jpg. Jedyna różnica to wyłączone dof (głębia ostrości) którą włączyłem jedynie żeby zrobić screeny.

ad. 2 Otoczenie odwzorowałem pobierając model działki
  • Odpowiedz
@krecik000 Długo zajęło Ci dojść do takiego etapu wiedzy w Unreal? Skąd czerpales wiedzę. Projekt perfekcyjny. Tutaj w Norwegii za takie projekty zarobiłbyś grube tysiące .

Podziwiam!
  • Odpowiedz
@krecik000: Znam to uczucie, gdy ogladasz demowki z 2016 roku z interiorów na UE i myslisz #!$%@? JAKIE TO DOBRE, a potem odpalasz swoj projekt i obiektywnie to nie jest takie dobre xD
  • Odpowiedz
@fifi770: Ogólnie miałem doświadczenie w robieniu wizualizacji z okresu studiów, zagadnienia związane z 3D nie były mi obce więc zacząć było łatwo. Zacząłem na próbę robiąc kolejny projekt i okazało się że UE4 jest bardzo przyjazny, materiałów w anglojęzycznym internecie sporo. Wiedza głównie z dokumentacji samego silnika - zaczynałem od tego Tutoriale na yt i ue4 aswerhub.
No właśnie mieszkam w Norwegii i zarobiłem za ten projekt (projekt architektoniczny +
krecik000 - @fifi770: Ogólnie miałem doświadczenie w robieniu wizualizacji z okresu s...

źródło: comment_xsw4jaCFiZmgbI0haBBtcQ6IeUnhQnG1.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • 0
@krecik000 wiem bo też robiłem. Dlatego UE pod archwiz to często zbyt duże przedsięwzięcie by robić to komercyjnie, no chyba że z średnim rezultatem jak tu. Rzecz jasna bez urazy, znam ten ból.
  • Odpowiedz
  • 0
@krecik000 no moim zdaniem to wygląda #!$%@? a exterior to już w ogóle, grafika na poziomie 2014 roku, shadery wyglądają jak sam diffuse, nawet geometria bardzo oszczędna np. w kuchni. No ogólnie kicha a pewnie robiłeś to z miesiąc. Ja rozumiem że to interaktywne ma być ale nawet tak gówniany projekt na oculusa by potrzebował z gtxa 1060, więc niewiele osób to odpali, przy czym zakładam że nie jest to skompilowane
  • Odpowiedz
@einz: Właśnie napisałem komentarz na temat archviz w UE i zajrzałem do tego tematu sprzed 3 lat i muszę Ci przyznać rację w sprawie wykorzystania UE do tego celu. Tak jak wtedy byłem zagorzałym zwolennikiem UE, tak teraz pracuje głównie na offline rendererze i zgadzam się z Tobą że w zdecydowanej większości przypadków nie jest opłacalne wykorzystanie go do komercyjnych projektów.
  • Odpowiedz