Wpis z mikrobloga

Czyli standardowo - PiS podzielił naród jeszcze bardziej, obrócił swój elektorat przeciwko kolejnej grupie społecznej i cieszą japę, bo "wygrali". A pożyteczni idioci przyklaskują, bo przypomną sobie, jak 20 lat temu babka od polaka dała im 4, a nie 5, więc #!$%@?ć wszystkich belfrów! Szkoda, że za ich "zwycięstwo" płacić będą przyszłe pokolenia.

Bo za to, co się teraz dzieje, polski system edukacji będzie płacił latami. Po tej farsie i upokorzeniu nauczycieli kto z młodych, kompetentnych ludzi będzie chciał uczyć? Kto z obecnych młodych nauczycieli będzie chciał zostać w zawodzie? Zostaną tylko ci, którzy nie mają alternatywy - a po tym wszystkim na pewno będą zmotywowani, by dawać z siebie wszystko dla bombelków po tym, jak rząd i pisowska część rodziców napluła im w twarz.

Wiem, co mówię, jako że sam de facto jestem młodym nauczycielem i daję sobie jeszcze rok albo dwa lata, zanim zmienię zawód - mimo że niby jest tak mi cudownie na tym etacie, jak to dużo osób twierdzi. A wspaniałym pedagogom z ogromnym doświadczeniem i sercem dla dzieci, których nieraz widziałem, jak wypruwali żyły dla uczniów, dzisiaj niektórzy plują pod nogi na ulicy. Po prostu nie warto, trzeba iść dalej. A konsekwencje tego, co się teraz dzieje, będą ponosiły nasze dzieci przez wiele lat - uczone przez ludzi upokorzonych, nieszanowanych, zdemotywowanych. I tak powstanie kolejne pokolenie wypoczków spamujących później "nauczyciele jedzo guwno, moja babka od majzy była gupia, dlatego niech zdychają, zwolnić ich wszystkich to sie odechce strajkowania hehem".

#edukacja #strajknauczycieli
  • 79
Jakie dziesięć, co się ograniczasz w swoich banialukach?