Wpis z mikrobloga

Aston Martin Rapide E - nowy elektryk zamiast V12
Na Auto Shanghai świat motoryzacji czyni kolejny krok w stronę elektryfikacji i elektrycznej rewolucji. Dlaczego? Aston Martin dotychczas pozostawał w gronie producentów, którzy nie mieli w swojej ofercie zelektryfikowanych produktów. Teraz jednak to się zmieniło, bo firma zapowiedziała, że nowy model Rapide E jest już gotowy do produkcji. Rapide E to nic innego jak elektryczny samochód sportowy bazujący na dotychczasowym designie marki, dlatego pomiędzy wersjami spalinowymi a elektrycznymi nie będzie aż takiej różnicy.

#motoryzacja #samochody #swiat #europa #polska #technologia #rozrywka #ciekawostki #zainteresowania #carboners #astonmartin #uk #wielkabrytania
Karolekqqqq - Aston Martin Rapide E - nowy elektryk zamiast V12
Na Auto Shanghai świ...

źródło: comment_ju5Eop6Ue8COgnLaifhy8Tth8o80FZ19.jpg

Pobierz
  • 32
@elzevir: wystarczy wejść w linka XD

Baterie zapewniają zasięg powyżej 200 mil. Umieszczono je w miejscu dotychczasowego silnika V12. Dwa silnik elektryczne zamontowane z tyłu generują 610 KM oraz 950 Nm i pozwalają uzyskać przyspieszenie do setki poniżej 4 sekund oraz prędkość maksymalną 250 km/h. Standardowa ładowarka Astona w domu ma naładować auto w 3 godziny, jednak system umożliwia ładowanie nawet w godzinę, gdy wykorzystamy ładowarkę o gnieździe 800 V i
@sicknature: Sportowe auto z charakterem xDDD Takie same jęczenie jak przy przechodzeniu Ferrari i BMW M na silniki turbo i napęd na 4 koła, którymi teraz wszyscy się zachwycają. Albo Bentleye, które kiedyś był bardziej sportowe, a później zaczęto z tego robić odpowiednika RR, wkładać kobyły W12, które dociążały przód i nie jechało to w zakręcie. Elektryki to naturalna kolej rzeczy w rozwoju samochodów czy się to komuś podoba, czy nie,
@DanielAquarius: Mnie tylko dziwi dlaczego RR nie poszedł w tą stronę (w trakcie pisania zrozumiałem, że nie pójdzie dopóki bmw nie będzie miało platformy na elektryki). ten samochód i tak jest ciężki i drogi, więc można dołożyć absurdalną ilość baterii, a napęd elektryczny zapewniłby niezrównaną moc, cichość i brak wibracji