Aktywne Wpisy

xfin +27
Nie mam chleba na jutro, wstawał nie będę, więc idzie 23, a ja piekę bułki (。◕‿‿◕。)
Za ~20 minut będą.
#bojowkapiekarska #gotujzwykopem #pieczzwykopem #jedzenie
Za ~20 minut będą.
#bojowkapiekarska #gotujzwykopem #pieczzwykopem #jedzenie
źródło: 1000024663
Pobierz
wfyokyga +41
Dzień dobry
źródło: temp_file66979738768306824
Pobierz

Mirki, macie moze jakies opcje albo linki, gdzie mozna sobie pisac testy dla kogos? Nawet za darmo.
Jestem na etapie nauki, caly czas mam problem z wymyslaniem testu i jego zapisem od zera - tzn. nie jestem programista i chyba ze wzgledu na brak abstrakcji nigdy nie bede. Jak robie sobie jakis tutorial, to nagle beng wszystko latwe i przyjemne, jak mam napisac od zera, to pustka. Ostatnio bylem na rozmowie na wlasnie idealne stanowisko (60 manual 40 automat), to poleglem na zadaniach z Javy, a byly naprawde banalne. Co prawda poszedlem z zerowym przygotowaniem, co moj blad, ale mam ciepla posadke zdalnie, wiec stwierdzilem, ze pojde 'na cwaniaka'. I dobrze, ze mi nosa utarli.
Moze ktos u Was w firmie szuka kogos zeby trzaskal testy (moga byc manuale), ale tak zebym mial stycznosc z automatyzacja. Jest opcja wyhaczyc cos zdalnie na pare godzin w tygodniu? Z checia bym poswiecil 1-2h dziennie dla jakiegos podmiotu. Nawet za darmo, byle tylko miec stycznosc z frameworkami (na ten moment ogarniam testng i zaczynam Mavena).
Nie wiem tez, jak moge ocenic swoja wiedze na temat selenium - tak jak z programowaniem jest w necie mnostwo opinii kiedy mozna nazywac siebie kodziarzem, tak z testowaniem ciezko. Wydaje mi sie, ze poradzilbym sobie z automatyzacja GUI, gdzie wrzuca sie wartosci do apki i waliduje wartosci i rezultaty.
A moze macie do polecenia jakies kursy? Zaczynalem od zera - zero znajomosci programowania poza html, ktore swoja droga bardzo sie przydalo w selenium.