Wpis z mikrobloga

To ja się pochwalę, a co sobie będę żałował.

Kia Ceed, rocznik 2018, odebrane jeszcze w październiku, zbierałem się na odwagę żeby pokazać :D 1.4 T-GDI, manual, wersja wyposażenia M.

Po 4 miesiącach za kółkiem uważam, że to był słuszny zakup. Wygodny, zwłaszcza fotele, wspaniale ergonomiczny kokpit, analogowe przyciski i pokrętła do wszystkiego co ważne, a ponieważ nawigacja przez Android Auto to można obsłużyć głosem. Klima dwustrefowa co w sumie jest zbędne, ale jest. Kupa pipaczy i czujników - na początku wkurzało, ale po szybko się przyzwyczaiłem. Wykonanie pierwsza klasa. Plastiki są dobrej jakości, nic nie skrzeczy i nie trzeszczy. Skóra na kierownicy ekologiczna, ale nie można mieć wszystkiego.

W środku w miarę cicho, prowadzi się pewnie, 140 kuni w 1200 kilogramowej budzie w zupełności wystarcza i do dynamicznej jazdy po zakrętach i do spokojnego sunięcia autostradą.

Jedyne co mnie gryzie, to to że nie wydałem tej kasy na 5 letnie premium. Czy w sumie raczej dwie polówki premium złożone w jedną całość, ale kto by się detalami przejmował ∩╮(-_-)∩╮

#kia #ceed #chwalesie #pokazauto
Pobierz z.....8 - To ja się pochwalę, a co sobie będę żałował.

Kia Ceed, rocznik 2018, ode...
źródło: comment_3yIGaz2QIQIVcS8xLQeEsbuj3zVlwSTD.jpg
  • 66
ale gdzie stinger a gdzie ceed 1.4


@kipowrot ale ja Ci daje przyklad konkurencyjnosci cenowej, OP kupujac za 80k dostal duzo wiecej niz jak by zdecydowal sie na Golfa w tej cenie, o Audi czy Bmw nawet juz nie wspominam,
Dlatego jak komus nie zalezy na znaczkach to kupuje sobie Kia bo stosunek jakosci do ceny ma ona bardzo dobry.
Tak samo ja kupujac Stingera V6 jak bym chcial ogladac sie na
@nie_programista_20k: 2.0 to rowniez maly silnik czesto ladowany do ciezkich aut. O co mi chodzi, jedziesz sobie autostrada prawy pas, nigdzie Ci sie nie spieszy, jedziesz sobie 100km/h bo czemu nie. Doganiasz 3 tiry. Ile Ci zajmie rozpedzenie tego auta do tej predkosci, no bo przy 100km/h nie wyskoczysz na lewy. Czy ta turbo sprezarka daje komfort, ze wciskasz gaz i jestes w stanie bezpiecznie wyprzedzac. A i jaki masz przebieg,
Wystarczy czwórka jak ktoś ma zapędy rajdowca, a jak nie to prawdę mówiąc i przestawienie wajchy na tempomacie wystarczy żeby się sprawnie na szóstce rozpędzić ze 100 na 140. Przecież ten Ceed waży pi razy oko tyle ile ostatnia generacja Punto, a ma 140 konny silnik z charakterystyką lepszą niż pięciocylindrowy diesel 2,4 jakiego mam w Alfie.

Za dużo Top Gear i gum Turbo widzę. Większość tu by kupiła AMG, Ski, Mustangi,
@zarathos1978: Tak z ciekawości czemu skoro motoryzacja cie nie kupuję po prostu nie kupiłeś tańszego zwykłego wozidła w dobrym stanie za powiedzmy 15k ?
Dla mnie daily auto to też wozidło z A do B więc kupiłem passata B5 1.9tdi za 5k
prosty, tani, nie psuje sie czego chcieć więcej ;d? Dodatkowo co roku trace może 100zł z rocznika xD
@nie_programista_20k: Nie koniecznie, kupiłem Golfa za 3 tysiące i przez 4 lata ani razu mnie nie zawiódł zawsze dojechał z A do B. Koszta zerowe.
Nie mówie tu o pierdołach typu urwana linka od bagażnika, pęknięty fotel kierowcy, dziurach w podłodze, prograch itd :P Ale silnik skrzynia zawieszenie hamulce skręcanie zawsze działało xD
Innymi słowy dajecie tyle kasy by mieć prawie 100% pewność że nic się nie zadzieje tak ?
Nie mówie tu o pierdołach typu urwana linka od bagażnika, pęknięty fotel kierowcy, dziurach w podłodze, prograch itd :P Ale silnik skrzynia zawieszenie hamulce skręcanie zawsze działało xD


@Niebadzlosiem: Wiesz... jak miałem 20 lat kupiłem z żoną (wtedy dziewczyną) Audi 80 za 2500 zł. Przez ponad 2 lata ani razu nas nie zawiodło mimo, że raz podczas wyprzedzania tira kierunkowskaz wypadł i wisiał na kablu, podsufitka odpadała, radio nie działało powyżej
@nie_programista_20k: święta prawda, najgorzej jak taki jeden z drugim kupi sobie nowe (albo w dobrym stanie)i jak zobaczy rysę to zachowuje się gorzej jakby mu zgwałcili żonę.
Druga klasa to ludzie kupujący starego kapcia i wychwalający go pod niebiosa że hehe nic sie nie dzieje już tydzień jeżdżę hehe....
Dlatego szacunek do ludzi, którym nie #!$%@? na punkcie samochodu i którzy traktują auta jak normalny przedmiot codziennnego użytku jak telefon czy
@zarathos1978:
Jeździłem trochę Ceedem pierwszej generacji i dużo drugiej. Przeskok był ogromny. Jeżeli dalej zachowali trend to trzecia generacja może być super. Cieszy mnie, że musieli poprawić wyciszenie i fotele, bo obie te rzeczy mi przeszkadzały.
@Ogau:
Mam ponad 200 koni. Nie wyobrażam sobie, że następny będzie słabszy. Komfort jazdy na trasie warty jest wyższego spalania. Jadąc prawym pasem za TIRem 90 km/h, po protu wskakuję na lewy i momentalnie
@ShortyLookMean Mustang tez jest bardzo atrakcyjny cenowo, ale z mojej perspektywy jest duzo mniej praktyczny. - brak tylnich drzwi ,brak miejsca z tylu(tylny rzad siedzen to nadaje sie na podwozke do kosciola co najwyzej), brak napedu 4x4, no i Kia jest szybsza :)
Mam ponad 200 koni. Nie wyobrażam sobie, że następny będzie słabszy. Komfort jazdy na trasie warty jest wyższego spalania. Jadąc prawym pasem za TIRem 90 km/h, po protu wskakuję na lewy i momentalnie mam te 150 z którym porusza się lewy pas. Strasznie mnie wkurza okupywanie lewego pasa przez ludzi w słabych samochodach, którzy boją się zjechać na prawy, bo później będą mieli problem wrócić na lewy przy wyprzedzaniu TIRa.


@ShortyLookMean:
@borjaki:
Mi chodziło o Mustanga z V8. On jest mocniejszy i szybszy (przynajmniej na prostej) od Stingera, a kosztuje podobnie.
@Ogau:
Często włączając się do ruchu na A4 nie ma się gdzie rozpędzić. Po prostu jest za gęsto od TIRów na prawym i osobówek na lewym. I ja wiem, że się da. Jak miałem 101 koni też to robiłem. Tak samo też zdarzało mi się wyprzedzać na krajówkach. Ale chociaż