Aktywne Wpisy
Lewusx +431
2-3 lata temu napisałem w swoim opisie profilu, ze do roku 2024 chce zostać zawodnikiem pro (zawodowcem).
Dziś stało się to faktem, jestem nowym zawodnikiem PRO kulturystyki, wygrałem całe zawody w Szwecji, oba dni.
Wiele osób nie będzie wiedziało o co dokładnie chodzi, napisze tylko tyle, że taką kartę wygrać będzie miało szanse naprawdę niewiele osób. Nie ze względu na kasę, a ze względu na głównie genetykę i zaangażowanie które trzeba do
Dziś stało się to faktem, jestem nowym zawodnikiem PRO kulturystyki, wygrałem całe zawody w Szwecji, oba dni.
Wiele osób nie będzie wiedziało o co dokładnie chodzi, napisze tylko tyle, że taką kartę wygrać będzie miało szanse naprawdę niewiele osób. Nie ze względu na kasę, a ze względu na głównie genetykę i zaangażowanie które trzeba do
DosKapp4 +157
W Berlinie przy dworcu głównym płatność karta od 10€ XD
Ciekawe kiedy Niemcy wejdą w XXI wiek
#niemcy #bekazniemca #gotowka
Ciekawe kiedy Niemcy wejdą w XXI wiek
#niemcy #bekazniemca #gotowka
Kia Ceed, rocznik 2018, odebrane jeszcze w październiku, zbierałem się na odwagę żeby pokazać :D 1.4 T-GDI, manual, wersja wyposażenia M.
Po 4 miesiącach za kółkiem uważam, że to był słuszny zakup. Wygodny, zwłaszcza fotele, wspaniale ergonomiczny kokpit, analogowe przyciski i pokrętła do wszystkiego co ważne, a ponieważ nawigacja przez Android Auto to można obsłużyć głosem. Klima dwustrefowa co w sumie jest zbędne, ale jest. Kupa pipaczy i czujników - na początku wkurzało, ale po szybko się przyzwyczaiłem. Wykonanie pierwsza klasa. Plastiki są dobrej jakości, nic nie skrzeczy i nie trzeszczy. Skóra na kierownicy ekologiczna, ale nie można mieć wszystkiego.
W środku w miarę cicho, prowadzi się pewnie, 140 kuni w 1200 kilogramowej budzie w zupełności wystarcza i do dynamicznej jazdy po zakrętach i do spokojnego sunięcia autostradą.
Jedyne co mnie gryzie, to to że nie wydałem tej kasy na 5 letnie premium. Czy w sumie raczej dwie polówki premium złożone w jedną całość, ale kto by się detalami przejmował ╭∩╮(-_-)╭∩╮
#kia #ceed #chwalesie #pokazauto
@kipowrot ale ja Ci daje przyklad konkurencyjnosci cenowej, OP kupujac za 80k dostal duzo wiecej niz jak by zdecydowal sie na Golfa w tej cenie, o Audi czy Bmw nawet juz nie wspominam,
Dlatego jak komus nie zalezy na znaczkach to kupuje sobie Kia bo stosunek jakosci do ceny ma ona bardzo dobry.
Tak samo ja kupujac Stingera V6 jak bym chcial ogladac sie na
A Stingera V6 kupujesz na firme za 229k brutto.
Raczej nie każdy lubi jak mu niewygodnie a na trasie szumi i jeszcze plastiki trzeszczą ( ͡º ͜ʖ͡º)
Za dużo Top Gear i gum Turbo widzę. Większość tu by kupiła AMG, Ski, Mustangi,
Dla mnie daily auto to też wozidło z A do B więc kupiłem passata B5 1.9tdi za 5k
prosty, tani, nie psuje sie czego chcieć więcej ;d? Dodatkowo co roku trace może 100zł z rocznika xD
Nie mówie tu o pierdołach typu urwana linka od bagażnika, pęknięty fotel kierowcy, dziurach w podłodze, prograch itd :P Ale silnik skrzynia zawieszenie hamulce skręcanie zawsze działało xD
Innymi słowy dajecie tyle kasy by mieć prawie 100% pewność że nic się nie zadzieje tak ?
Komentarz usunięty przez autora
@Niebadzlosiem: Wiesz... jak miałem 20 lat kupiłem z żoną (wtedy dziewczyną) Audi 80 za 2500 zł. Przez ponad 2 lata ani razu nas nie zawiodło mimo, że raz podczas wyprzedzania tira kierunkowskaz wypadł i wisiał na kablu, podsufitka odpadała, radio nie działało powyżej
Komentarz usunięty przez autora
Druga klasa to ludzie kupujący starego kapcia i wychwalający go pod niebiosa że hehe nic sie nie dzieje już tydzień jeżdżę hehe....
Dlatego szacunek do ludzi, którym nie #!$%@? na punkcie samochodu i którzy traktują auta jak normalny przedmiot codziennnego użytku jak telefon czy
Jeździłem trochę Ceedem pierwszej generacji i dużo drugiej. Przeskok był ogromny. Jeżeli dalej zachowali trend to trzecia generacja może być super. Cieszy mnie, że musieli poprawić wyciszenie i fotele, bo obie te rzeczy mi przeszkadzały.
@Ogau:
Mam ponad 200 koni. Nie wyobrażam sobie, że następny będzie słabszy. Komfort jazdy na trasie warty jest wyższego spalania. Jadąc prawym pasem za TIRem 90 km/h, po protu wskakuję na lewy i momentalnie
@ShortyLookMean:
Mi chodziło o Mustanga z V8. On jest mocniejszy i szybszy (przynajmniej na prostej) od Stingera, a kosztuje podobnie.
@Ogau:
Często włączając się do ruchu na A4 nie ma się gdzie rozpędzić. Po prostu jest za gęsto od TIRów na prawym i osobówek na lewym. I ja wiem, że się da. Jak miałem 101 koni też to robiłem. Tak samo też zdarzało mi się wyprzedzać na krajówkach. Ale chociaż