Wpis z mikrobloga

To ja się pochwalę, a co sobie będę żałował.

Kia Ceed, rocznik 2018, odebrane jeszcze w październiku, zbierałem się na odwagę żeby pokazać :D 1.4 T-GDI, manual, wersja wyposażenia M.

Po 4 miesiącach za kółkiem uważam, że to był słuszny zakup. Wygodny, zwłaszcza fotele, wspaniale ergonomiczny kokpit, analogowe przyciski i pokrętła do wszystkiego co ważne, a ponieważ nawigacja przez Android Auto to można obsłużyć głosem. Klima dwustrefowa co w sumie jest zbędne, ale jest. Kupa pipaczy i czujników - na początku wkurzało, ale po szybko się przyzwyczaiłem. Wykonanie pierwsza klasa. Plastiki są dobrej jakości, nic nie skrzeczy i nie trzeszczy. Skóra na kierownicy ekologiczna, ale nie można mieć wszystkiego.

W środku w miarę cicho, prowadzi się pewnie, 140 kuni w 1200 kilogramowej budzie w zupełności wystarcza i do dynamicznej jazdy po zakrętach i do spokojnego sunięcia autostradą.

Jedyne co mnie gryzie, to to że nie wydałem tej kasy na 5 letnie premium. Czy w sumie raczej dwie polówki premium złożone w jedną całość, ale kto by się detalami przejmował ∩╮(-_-)∩╮

#kia #ceed #chwalesie #pokazauto
z.....8 - To ja się pochwalę, a co sobie będę żałował.

Kia Ceed, rocznik 2018, ode...

źródło: comment_3yIGaz2QIQIVcS8xLQeEsbuj3zVlwSTD.jpg

Pobierz
  • 66
@Atreyu: Kupiłem w salonie, zamówiona niedługo po premierze. Nie dość, że zero zniżek to jeszcze dopłaciłem za kolor i czujniki parkowania z przodu.

@Sl_w_k_1: 178, konus jestem. Ale czasami zabieram kumpla po drodze do pracy - ma 212 i sobie chwalił, jak się odsunie fotel pasażera to miejsca z przodu tyle co w jego Optimie. Z tyłu wiadomo - mało :)

@kipowrot: Kijanka ma większą siostrę w garażu, jak
z.....8 - @Atreyu: Kupiłem w salonie, zamówiona niedługo po premierze. Nie dość, że z...

źródło: comment_UlzDHDB6kE8EVExZzDaNTtKEPJ89BOXb.jpg

Pobierz
@zarathos1978: a jeździłeś może wersją z bazowym silnikiem wolnossącym 1.4 100KM? Zastanawiam się jak to jeździ w słabszym silniku i czy warto się zainteresować tym modelem. Dodatkowo, jaką cenę udało Ci się wytargować i za jaką wersję wyposażenia?
@Budyno: Wersja wyposażenia jak pisałem: M, z dołożonymi czujnikami parkowania z przodu i lakierem "specjalnym" (czerwony metalik). Zapłaciłem 79 tysięcy. Zamawiałem ją jakoś w drugiej połowie sierpnia, więc niedługo po polskiej premierze. Na zniżki nie było szans poza standardowymi 3%. Na dodatek jako prywatny i to z IT, a nie z kasy w Biedrze (kasjerzy mają zniżki w Kii), a nie na działalność to od razu miałem z górki w tej
@zarathos1978 czyli jednak sam przyznajesz, że Kia to gówno i sam masz auto wyższej klasy. XD
samozaoranie.
Kia, Astra, czy inny Focus ze słabym silnikiem to taki sam szajs za 10k, za 20k czy nowe.

Różnica jest taka, że auto wyższej klasy, czy mocne sportowe, terenowe, Cabrio jest fajne zarówno nowe jak i używane zadbane, a wręcz stare. Jest jakieś.

Compact nowy czy używany ma tylko plus taki, że się nie psuje,
@kipowrot: Alfa na razie jest w stanie zawieszenia między "naprawię szrota za 1000 i opchnę za trzy, zarobię dwa" a "oddam na złom za 1000". Nie mam zamiaru jej sobie zostawiać, odkąd mam Kię jechałem nią może 2 razy i po obu z przyjemnością wracałem do Kijanki. Nawiasem mówiąc Alfa ma też 140 konny silnik, diesla i waży ponad 300 kilo więcej. Ma dwa plusy - genialnej jakości skóry do których
@kipowrot: ja mam 150 konnego focusa w najwyższej wersji wyposażenia i jestem bardzo zadowolony. Ale dałem za niego 20k, nie 80. Jeździłem nowymi kompaktami, toyotami, volkswagenami "premium" i poza brakiem ipada na środku nie widzę praktycznie żadnej różnicy w dynamice czy komforcie, czasami wręcz jakość wyposażenia w moim paroletnim fordzie jest lepsza niż w nowej toyocie, która dodatkowo jest ciasna. Różnica zaczyna być widoczna przy konkretnych markach (mercedes, bmw).
Nigdy nie
@inrzynier: No ale Mercedes! I AUDI (koniecznie czytać w przyklęku). U nich nawet kompakt jest kasy wyższej. Nie żebym coś miał do obu marek, jedna i druga ma fajną i bogatą historię, bez względu na to co teraz produkują są spoko.

@implicenty: Ja wiem, jazda Kijanką dopóki było sucho i ciepło sprawiała mi sporo frajdy i lubię się gapić na jej mordę jak idę do domu z prakingu więc chyba
@implicenty to wiesz o co chodzi. Mam takie samo zdanie. Zmiana dla zmiany.

Rozważałem jeszcze MX-5 RF, Civica Type-R, Citroena C4 i Priusa.

@zarathos1978 jaki rozstrzal. Wybrałeś to na co Cię stać i z czego jesteś zadowolony. Nowe, bo #!$%@? na usterki i ma jezdzic, jasne, ale zawsze bierze się pod uwagę pieniądze, bo są ograniczone.
Nikt mi nie wmowi, że osoba, która może (bez zastanawiania się) jeździć nowa Giulia Veloce wybierze
@implicenty: Jedyny powód dla którego nie jeździsz nowym to taki, że Cię na niego nie stać i tyle. Ty, @kipowrot: i inni ludzie (oprócz @inrzynier i @zarathos1978) zapominają, że duża część ludzi ma w dupie motoryzację i kupują nowe auta bo to jest przede wszystkim narzędzie, a nie obiekt na który się patrzy i brandzluje. Sam mam nowe auto w wyposażeniu typu bieda, bo mi wystarcza klima, blutuf, czujniki