Wpis z mikrobloga

To ja się pochwalę, a co sobie będę żałował.

Kia Ceed, rocznik 2018, odebrane jeszcze w październiku, zbierałem się na odwagę żeby pokazać :D 1.4 T-GDI, manual, wersja wyposażenia M.

Po 4 miesiącach za kółkiem uważam, że to był słuszny zakup. Wygodny, zwłaszcza fotele, wspaniale ergonomiczny kokpit, analogowe przyciski i pokrętła do wszystkiego co ważne, a ponieważ nawigacja przez Android Auto to można obsłużyć głosem. Klima dwustrefowa co w sumie jest zbędne, ale jest. Kupa pipaczy i czujników - na początku wkurzało, ale po szybko się przyzwyczaiłem. Wykonanie pierwsza klasa. Plastiki są dobrej jakości, nic nie skrzeczy i nie trzeszczy. Skóra na kierownicy ekologiczna, ale nie można mieć wszystkiego.

W środku w miarę cicho, prowadzi się pewnie, 140 kuni w 1200 kilogramowej budzie w zupełności wystarcza i do dynamicznej jazdy po zakrętach i do spokojnego sunięcia autostradą.

Jedyne co mnie gryzie, to to że nie wydałem tej kasy na 5 letnie premium. Czy w sumie raczej dwie polówki premium złożone w jedną całość, ale kto by się detalami przejmował ∩╮(-_-)∩╮

#kia #ceed #chwalesie #pokazauto
Pobierz z.....8 - To ja się pochwalę, a co sobie będę żałował.

Kia Ceed, rocznik 2018, ode...
źródło: comment_3yIGaz2QIQIVcS8xLQeEsbuj3zVlwSTD.jpg
  • 66
Mi chodziło o Mustanga z V8. On jest mocniejszy i szybszy (przynajmniej na prostej) od Stingera, a kosztuje podobnie.


@ShortyLookMean Mi tez chodzilo o Mustanga V8 ktory wcale nie jest taki szybszy :) http://www.thedrive.com/watch-this/19329/turns-out-the-kia-stinger-gt-can-beat-a-ford-mustang-gt-in-a-drag-race
I tak jak pisalem kosztuje podobnie ale to zupelnie inny samochod a dla mnie brak 4x4, tylnych drzi i miejsca z tylu dyskwalifikowal Mustanga.
Panowie od 200 koni, ale wiecie, że 200 konny wóz ważący 1500 kilogramów będzie miał 0,13 konia na kilogram, a ten ważący 1200 kilogramów z mocą 140 koni będzie miał 0,12 konia/kg? Różnica w stosunku mocy do wagi będzie minimalna i więcej w dynamice w trasie zrobi aerodynamika, skrzynia oraz przebieg krzywej mocy i momentu niż sama moc maksymalna jako taka? Na dodatek nowoczesne 140 konne lekkie turbo objedzie cięższą wolnossącą 200
@zarathos1978: @mietafix

Pozwolę sobię zawołać, bo jestem ciekaw jednej rzeczy jaką zauważyłem oraz jedno mam do was panowie pytanie.
Wygląda na to, że oboje kupiliście Ceeda 1.4 T-GDI z wyposażeniem M. Wnioskując ze zdjęcia @mietafix ma z przodu światła full LED a @zarathos1978 u ciebie jakby soczewkowe lub xeon? Z czego to może wynikać?

Czy, jeden z was może mi proszę potwierdzić czy jest zadowolony z LEDów jako światła mijania? Jaka
Pobierz Eco999 - @zarathos1978: @mietafix

Pozwolę sobię zawołać, bo jestem ciekaw jednej r...
źródło: comment_Km1xk1a3RiMwyAzPO1hxou4vGwOoBMuz.jpg
@Eco999: Mamy identyczne reflektory, po prostu te lampy tak wyglądają w ciemności. LEDy są tylko jako dzienne. Mijania to soczewki a długie to zwykłe reflektory, w obydwu są żarówki halogenowe.

High Beam Assist spisuje się nieźle. Szybko rozpoznaje samochody zarówno jadące z naprzeciwka jak i te przed tobą i przełącza między długimi i mijania. W drugą stronę też, w zasadzie ledwo się miniesz z kimś i wskakują długie. Jedyna wada to
@zarathos1978: Jeśli chodzi o mnie to HBA nie sprawdza się we mgle, deszczu i śniegu, oraz jak samochód z naprzeciwka (powyżej 500m) jedzie na kiepskich żółtych żarówkach. To takie moje przemyślenia z ostatnich 3 miesięcy.

@Budyno: Jeździłem 1,4 DOHC 100KM jak swoją na wymianę oleju dałem po 2000km. I powiem Ci że miałem jej dość po 10 km. 1000KM osiągane przy 4500 obrotów, powodowało ciągłe katowanie silnika, a wyprzedzanie było
@mietafix: rzadko używam HBA, nie trafiło się jeszcze w takich warunkach jak piszesz więc nie będę zaprzeczał. Nie miałem tylko nigdy problemu z kiepskim oświetleniem innych samochodów - tutaj mi zawsze reagował bez problemu nawet jak jeździłem po jakichś wioskach gdzie wiadomo jak wygląda sprawność większości samochodów.