Informuję,że do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zwrotu za kilkadziesiąt paczek po 3,68. Ponadto dzisiaj mam naliczoną kolejną opłatę 3,68 (paczka na 1000000% miała etykietę A i wymiar odpowiedni. Jest to ewidentnie pomyłka. 13.12.2018 07:30:02 6616127........................85 -3.68 zł Opłata za nieprawidłowy gabaryt paczki Paczkomatowej Paczka nadana 9 grudnia-dostarczona 13 grudnia, więc nie jest to paczka listopadowa
Mam to samo.....dziś otrzymałem odpowiedź na złożoną reklamację dnia 4 grudnia: ODPOWIEDŹ NA REKLAMACJĘ IPR...
Szanowni Państwo,
w związku ze zgłoszoną przez Państwa reklamacją IPR... dotyczącą przesyłki o numerze 6616...... informujemy, że zgodnie z cennikiem opłata za zmianę gabarytu przesyłki została pobrana prawidłowo. Zgodnie z Regulaminem świadczenia usługi „,Paczkomaty 24/7” przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o. operator ma prawo do weryfikacji przesyłki:
Odpisałem powołując się na rzecznika i dałem czas do jutra
Co do odwołania na reklamację....nic to nie daje....szkoda czasu. IN POST podtrzymuje swoje stanowisko. Z mojej strony złożyłem wniosek do UKE na początku stycznia, sprawa jest w toku. . Prezes UKE już nie raz pomógł mi w odzyskaniu pieniędzy od IN POST i mam nadzieję,ze w tym przypadku da radę. Oficjalnie IN POST ogłosił swój błąd a ponadto rzecznik także wypowiedział się w tej sprawie, więc czekam na pozytywne rozstrzygnięcie. Pobrano mi
Jeśli chodzi o mnie to myślę,że podziałało UKE, jeszcze nie otrzymałem odpowiedzi,ale otrzymałem taką samą odpowiedź co Wy od IN POST....niby ponowna weryfikacja...nie składałem odwołania do IN POST tylko pisałem od razu do UKE. Na dzień dzisiejszy otrzymałem zwrot na MANAGER PACZEK prawie 80% pobranych opłat. Nie wiem dlaczego brakuje jeszcze kilkudziesięciu opłat. Dam znać jak otrzymam wszystko. A jak u Was? Dostaliście całość???
@rafiirsko: Jedna paczka to mała kwota i podejrzewam,ze poodawali takich już sporo i mają z głowy tysięcy Klientów, a tych z większymi opłatami traktują chyba "ratalnie", za dużo kasy mają do oddania , czekam do końca stycznia a potem przedsądowe wezwanie im wyślę.
UWAGA!!!!! Sprawdźcie konta MANAGER, znów pobierają opłaty.... czy tylko u mnie? Paczka wysłana z mojej strony gabarytem A , osobiście zmierzona i miała 6cm na wysokość, reszta wymiarów odpowiednia bo to było małe pudełeczko, opłata z weryfikację i zmiane gabarytu-NIEMOŻLIWE !!!!! To są jaja !!!!!
źródło: comment_ShbZlM8aaOwjkwXlUgIK2O2chkuGhmg7.jpg
Pobierz13.12.2018 07:30:02 6616127........................85 -3.68 zł Opłata za nieprawidłowy gabaryt paczki Paczkomatowej
Paczka nadana 9 grudnia-dostarczona 13 grudnia, więc nie jest to paczka listopadowa
ODPOWIEDŹ NA REKLAMACJĘ IPR...
Szanowni Państwo,
w związku ze zgłoszoną przez Państwa reklamacją IPR... dotyczącą przesyłki o numerze 6616...... informujemy, że zgodnie z cennikiem opłata za zmianę gabarytu przesyłki została pobrana prawidłowo. Zgodnie z Regulaminem świadczenia usługi „,Paczkomaty 24/7” przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o. operator ma prawo do weryfikacji przesyłki:
Odpisałem powołując się na rzecznika i dałem czas do jutra
Na dzień dzisiejszy otrzymałem zwrot na MANAGER PACZEK prawie 80% pobranych opłat. Nie wiem dlaczego brakuje jeszcze kilkudziesięciu opłat. Dam znać jak otrzymam wszystko. A jak u Was? Dostaliście całość???