Aktywne Wpisy
Kam_sekwaw +107
Mieszkam od trzech lat w #niemcy. Pracuję jako kierowca autobusu. Miesięcznie ze wszystkim (nadgodziny, weekendy, dni świąteczne, dodatek nocny, premie itp.) śtednio zarabiam 2700 euro netto miesięcznie. Tydzień pracy to 37.5 godzin (związki walczą o 35 godzin). Urlop to 30 dni w roku (związki walczą o 34).
Za zwykła pracę po kursie, który można zrobić w 4 miesiące stać mnie na wynajem 40 m2 mieszkania, które znajduje się 30 minut komunikacją
Za zwykła pracę po kursie, który można zrobić w 4 miesiące stać mnie na wynajem 40 m2 mieszkania, które znajduje się 30 minut komunikacją
LebronAntetokounmpo +500
Najbardziej nieistniejący problem Polski XXI wieku: galerianki. Nikt nie widział, nikt nie słyszał a film i setki artykułów, tysiące gniewnych komentarzy o tym powstało.
#polska #prostytucja
#polska #prostytucja
Rozmowa z konsultantem odbyla sie przrz telefon ,a umowe zawarłem mailowo. W ubiegłym tygodniu zalało mi mieszkanie i uszkodzony został mój sufit podwieszany w kuchni. Szybki telefon do ubezpieczyciela i na drugi dzień pojawil sie rzeczoznawca . Fachowa obsluga szybko sprawnie porobił zdjecia zalanego sufitu dowidzenia, dowidzenia. Dzisiaj doznałem szoku po otrzymaniu odmowy wypłaty ubezpieczenia ze względu ,na to iż moje ubezpieczenie nie obejmuje ruchomosci stałych takich jak sufit i sciany , a obejmuje tylko jakies sprzęty rlektroniczne itd
Konsuktant w momencie zawierania ubezpieczenia zapewnial mnie ze w orzypadku zalania sufitu szkody zostaną pokryte. Dziś jak sie okazalo w umowie jest zapis ktory mówi inaczej. Co robić? Da sie jakoś złożyć reklamację od zapisu umowy ? Bądź rościć odszkodowania za to ze konsultant wprowadzil mnie w błąd?
#pomocy #ubezpieczenia #prawo #prawokonsumenckie #axa