Wpis z mikrobloga

Chciałbym przerzucić się z palenia normalnych papierosów na te całe #epapierosy
Po czym rzucić palenie całkiem po 2/3 miesiącach.
Nie znam się na tych całych #epapieros
Nie miałem z tym nigdy styczności.
Chciałbym kupić najtańszy możliwy w miarę wytrzymały. Z jak najmocniejszym wkładem.
Ile maksymalnie muszę wydać na początek?
I polecacie jakiś sklep w #lodz #l-------a
Gdzie w miarę tanio zakupie coś takiego?
Chcę rzucić palenie całkowicie, ale to uczucie głodu i ssania ma póki co nademną władzę. Dlatego cały czas palę.
Jakieś rady?
#palenie
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Kurajmosin: Tabex albo Desmoxan. Oba zawierają cytyzynę która wypiera nikotynę. Jeśli kupisz e-papierosa to musisz wymieniać grzałkę bo jeśli tego nie zrobisz to gdy się zużyje będziesz wciągać metale ciężkie
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Kurajmosin: daruj sobie aioboxa. Zbiornik potluczesz i możesz go wypieprzyć. W excedzie kupujesz szkło i palisz dalej.
W sumie jak chcesz to możesz samą bazę palić, wtedy będzie bez smaku (dobre rozwiązanie jeśli zamierzasz rzucać). A jeśli chcesz z smakiem to zacznij od gotowych liquidow. I najbardziej polecam kupować menthol.
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Kurajmosin: jeśli chcesz ograniczyć palenie a nie robić ogromne chmury to ten e-papieros będzie spoko. Oprócz niego potrzebujesz tylko liquidu. Przed zakupem dopytaj w sklepie to wszystko pokażą i wyjaśnią lepiej niż ja opiszę. Zresztą wpisz jego nazwę na vt i obejrzyj kilka filmików/recenzji.
I na początek nie rzucaj się na robienie liquidow jeśli nigdy nie miałeś epapierosa.
Epapierosa napelniasz liquidem. I musisz pilnować by liquid był.w środku.inaczej możesz spalić
  • Odpowiedz
@ZlapalemBuchaZajebistegoChleba: a powiedz mi jeszcze jedno.
Za około 120 zł miesięcznie. Ile takich najtańszych liquidów mógłbym kupić i na ile by starczyły?
Obecnie palę paczkę papierosów dziennie.