Status prac na chwile obecną: Wszystkie usługi działają poprawnie, z pełną wydajnością.
99% baz udało się przywrócić z kopii, walczymy jeszcze z 1%. Nie planujemy żadnych przerw w działaniu usług.
Po zakończeniu prac, zamierzamy dopracować elementy, które zawiodły przy odtwarzaniu infrastruktury i wdrożyć nowe zabezpieczenia.
Za przerwę i problemy z z nią związane szczerze przepraszamy.
Dla klientów którym bazy danych zostały przywrócone w pierwszym rzucie, oferujemy rekompensatę 3 miesiące ważności usługi. Dla pechowców, którym proces ten się wydłużył, oferujemy rekompensatę w postaci 6 miesięcy ważności usługi.
@webh: o, tylko pojawił się drobny problem, chyba baza na stronie klienta nie wygląda tak jak powinna... a przynajmniej tak twierdzi błąd z prestashopu
@webh: od 10 minut hosting znowu leży ( ͡°͜ʖ͡°) ja już przepiąłem domenę na nowe NSy, ale niestety jeszcze się nie rozpropagowały, więc na pożegnanie serwujecie mi kolejny pad. Dzięki!
Status prac na chwile obecną:
Wszystkie usługi działają poprawnie, z pełną wydajnością.
99% baz udało się przywrócić z kopii, walczymy jeszcze z 1%.
Nie planujemy żadnych przerw w działaniu usług.
Po zakończeniu prac, zamierzamy dopracować elementy, które zawiodły przy odtwarzaniu infrastruktury i wdrożyć nowe zabezpieczenia.
Za przerwę i problemy z z nią związane szczerze przepraszamy.
Dla klientów którym bazy danych zostały przywrócone w pierwszym rzucie, oferujemy rekompensatę 3 miesiące ważności usługi. Dla pechowców, którym proces ten się wydłużył, oferujemy rekompensatę w postaci 6 miesięcy ważności usługi.
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
[PrestaShopDatabaseException]Table 'u89360_sklep.ps_feature_value_lang' doesn't exist
@artur9010: Zapewne klient jest w tej części klientów którą jeszcze odzyskujemy. Puść info w zgłoszeniu, będziemy naprawiać.