Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Uwaga, będą #gorzkiezale o #pracait

Pracuję jako junior developer od kilku miesięcy i stwierdzam, że ja się do tego chyba nie nadaję. Zanim zacząłem pracę to uwielbiałem się uczyć nowych rzeczy i tworzyć swoje projekty dla zabawy. Siedziałem sobie te 3-4h dziennie w wolnym czasie, ale dłużej raczej nie. Jak to wygląda w pracy? Pierwsze 3h lecą, fajnie mi się programuje. Kolejne 2-3h juz są gorsze i czuję lekkie zmęczenie, więc ciężej jest mi się skupić. Ostatnie 2-3h to jest po prostu dramat. Zmuszam się, żeby cokolwiek robić. Robię sobie jakieś krótkie przerwy w trakcie pracy, ale one wiele nie dają. Dopiero po wyjściu z pracy robi mi się taki "reset" i mogę na drugi dzień znów być produktywnym. W weekendy (po pracy tym bardziej) totalnie nie chce mi się programować i wolę od tego odpocząć, bo wiem, że od poniedziałku znów będę siedział w biurze i klepał kod. Na dodatek nie piszę kodu, który jest nie wiadomo jak skomplikowany. Jak na razie dostaję zadania, z którymi nie muszę się męczyć i raczej robię je bez większych problemów. Ech #!$%@?, chyba nigdy nie będę #programista15k z takim podejściem.

#nieprogramowanie #zalesie #praca #pracbaza

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: kwasnydeszcz
Dodatek wspierany przez: Wyjazdy dla młodzieży
  • 19
  • Odpowiedz
Najwazniejsze sa projekty nad ktorymi pracujesz, my w US mamy obowiazek robic przerwy co 2-3h i zagrac w pingponga albo isc na lunch wtedy jestes najbardziej produktywny i oni o tym wiedza
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: Nie napisałeś, jak wygląda dokładnie twój tryb pracy, ale żaden programista nie klepie kodu przez 8 godzin. Tak 6 godzin maksymalnie, ale średnio to 4, bo zazwyczaj są jakieś spotkania, pisanie maili, posiłki i inne przerwy.
  • Odpowiedz