Wpis z mikrobloga

Bezczelność Netii jak widzę postępuje. Nie dość, że włączają usługę "Bezpieczny internet" obowiązkowo przy przedłużaniu umowy. Nie dość, że usunęli z platformy Netiaonline możliwość wyłączenia tego gówna zastępując to koniecznością dzwonienia na infolinię (na pewno dla "wygody klienta") to jeszcze obsługa infolinii bezczelnie próbowała mnie wprowadzić w błąd, że skoro program nie jest zainstalowany to usługa nie jest aktywna ... O próbie ponownego wyciągnięcia zgód marketingowych nie wspomnę.

W pełni zasłużony tytuł #netiacwel

#netia #isp
  • 4
@MarcusPlinius: Można było wyłączyć tworząc w netiaonline nowe zgłoszenie z tematem "Usługi dodatkowe" (wpisując to co powiedziałbyś przez telefon). Podejrzewam że dalej można. No i pełna racja że bez sensu te włączanie, nawet przy przedłużaniu umowy po raz n-ty.
@zenkowik: Podejrzewałem, że da się tak zrobić, ale wolałem nie marnować czasu na standardowe formułki "prosimy o kontakt z infolinią". A wcześniej nie tylko było można zgłoszenie zrobić, ale przy usługach dodatkowych był przycisk do bezpośredniego wyłączania - w tej chwili prowadzi on tylko do lakonicznego komunikatu, że jeśli chcesz wyłączyć to czego i tak nie chciałeś to masz do nich zadzwonić :/
A weź napisz do nich na privy na facebooku. Pokierują Cię gdzie masz iść dalej. Właśnie konsultantów mają tam praktycznie cały dzień. Nie raz zdarzało mi się do nich pisać. Z neta i tv ogólnie zadowolony jestem.