Wpis z mikrobloga

#patologiazewsi #callcenter Dzwonili do mnie wczoraj z jakąś ofertą. Oczywiście, standardowe moje pytanie:
-Skąd państwo mają mój numer telefonu.
-No pierwsze 3 cyfy otrzymaliśmy od operatora a rzesze wylosował komputer.
-No okej, w jakiej sprawie pani dzwoni.
-Panie Danielu czy mogę panu zaproponować pakiet na telewizję ....
No to niezłe losowanie xD od razu wylosowali z poprawnym imieniem ?
  • 74
@samuraj24: to nie wina tej/tego co dzwoni, taką mają robotę, wystarczy się nie zgodzić na nagrywanie rozmowy, bo informują wcześniej, że "rozmowa jest nagrywana", mówisz NIE i niech się walą
@01010101013: w call centerze gdzie się dzwoni z nową ofertą na telefon to normalne że mają wszystkie dane. W cc, gdzie dzwoniłem z akcją, że wygrali odkurzacz czy inne żelazko to jak dobrze pamiętam nie było wszystkich danych, np. nazwiska i jeszcze czegoś tam
@01010101013: No ale jak już kłamią, to niech to robią z głową a nie wciskają mi, że jestem dla nich losowo wygenerowanym numerem a babka się naglę do mnie zwraca po imieniu.


Mówią to co każe im mówić kierownik :)
@Reniferus: 2 min max to ja wytrzymam tego ich #!$%@? :)

Co do tego "nękania" to miły Pan na szkoleniu z RODO mówił, że bardzo często to pomaga, bo Ci wszyscy ofertowcy boją się jak ognia oskarżenia o nękanie - bo to już chyba paragraf. Po za tym wspominał coś art. 15 RODO, że tam też jest zapis o uporczywych i niechcianych telefonach.

Sam problemu z "garnkami" nie mam, bo wszędzie
@atrax15 nazywa się "Odebrać telefon?" w ustawieniach ustaw co chcesz blokować i koniec niechcianych telefonów. Możesz też zablokować wychodzące, żeby samemu przypadkowo na taki nie zadzwonić.
@#!$%@? no tyle to ja wiem,ale była mowa o programie,myślałem że istnieje aplikacja która wyłapuje takie nr tel bo one są dość specyficzne i często stacjonarne
@nightrain Pracowałem w call center i - przynajmniej tak było tam gdzie ja pracowałem - przy rozpoczęciu rozmowy nie PROSISZ o zgodę na rejestrowanie rozmowy a jedynie INFORMUJESZ, że rozmowa jest rejestrowana. Osoba do której dzwonisz nie musi się na to zgadzać, bo dla takiego call center nie ma się tu na co zgadzać XD Po prostu informujesz i tyle. Jak powiesz, że się nie zgadzasz na nagrywanie i się rozłączysz, to