Wpis z mikrobloga

  • 113
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (2016 - ...)
2,9l V6 twinturbo 510KM
0-100 km/h - 3,8s

Najszybszy SUV na Nurburging - 7:51.7. Poprzedni rekord 7:59.74 od 2015 roku należał do Porsche Cayenne Turbo S. Stelvio Q czasem bije nie tylko wszystkie SUVy. Nieznacznie gorsze czasy miały "zwykłe" BMW M3 i M4. Co więcej w sprincie do setki Stelvio jest szybsze od sporo lżejszej Giulii Quadrifoglio.

Podstawowa Stelvio w dieslu kosztuje 171 700 PLN, za wersję Quadrifoglio zapłacić minimum 404 800 PLN. To tylko 20k więcej niż Giulia Q. Za podobne pieniądze można mieć sporo słabsze Porsche Macan Turbo, by mieć podobne osiągi trzeba sięgnąć po Mercedesa GLC 63S (cenny rozpoczynają się o 426 100 PLN.

Trochę nazwologii:
Quadrifoglio - Czyli zielona czterolistna koniczyna, kojarzona, która po raz pierwszy pojawiła się na masce Alfy Romeo 95 lat temu podczas wyścigu Targa Florio. Przez lata koniczyna trafiała na różne modele Alfy, mniej lub bardziej seryjne, ale tym razem pasuje jak ulał.
Nazwa modelu Stelvio to nazwa najwyższej przełęczy we włoskich alpach wschodnich. Alfa Romeo Stelvio Q to idealne auto na tamtejsze serpentyny ( ͡° ͜ʖ ͡°)

------------------------------------------------------------------------
#carpedia - czyli moje spoty z jakimś dodatkowym opisem <--- obserwuj/czarnolistuj
#ciekawostki
#carboners #carspotting #alfaromeo #stelvio #warszawa #forzaitalia #v6
superduck - Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (2016 - ...)
2,9l V6 twinturbo 510KM
0-10...

źródło: comment_rtzVjXrofut9dQTte1HfM3BEs13gZhS9.jpg

Pobierz
  • 39
  • Odpowiedz
Nikt mi nie wmówi, że GLC 63S nie jest wart tych 5% róznicy w cenie minimalnej xD


@WuKaeR: Porównaj sobie identycznie wyposażone Stelvio Q i GLC 63S, a wyjdzie ci więcej niż 5%. Mercedes ma niską cenę wejściową, bo za każdą pierdołę tam się dopłaca.
  • Odpowiedz
@Janusz_Hazardu: Hmm teraz tak z ciekawości przejrzałem mobile.de i rzeczywiście te auta idą szybko w gorę a za 20-30 tys. jest M3 z pakietami stylizacyjnymi CSL a nie prawdziwy CSL. Co nie zmienia faktu, że nawet kupując wersje nie CSL, to ma się auto o osiągach (minimalnie gorszy czas na tym torze, ale porównujemy 340 KM VS 510) i prowadzeniu samochodu za ponad 400 tys, więc dalej uważam że ta Alfa
  • Odpowiedz
@chwed: No niby tak ale temat dotyczy Stelvio a właściwie NOWYCH SUVÓW które są szybie, Ty piszesz o UŻYWANYCH I SPORTOWYCH samochodach więc całkowicie o czym innym. Szczerze mówiąc jak bym miał do wydania 400k na fun cara też bym wybrał coś innego (ale nie wiem co). @murgal: Co do ceny widzisz, Ty nie dasz, inny nie da ale są tacy, co dadzą i kupią i dobrze. Świat byłby nudny
  • Odpowiedz
@vibro_vagins: fakt nie pisałem o tym, ale to chyba powszechny problem z nagraniami z Nurburgringu gdzie nie ma oficjalnych pomiarów.

Jest już znany czas przejazdu GLC63?


Nie jest znany, czyli poszło im gorzej skoro się nie chwalą ( ͡° ͜ʖ ͡°)-
  • Odpowiedz
  • 0
@Morgo to Levante jest paskudne na żywo. Mam 3 sąsiadów co sobie kupili.
Masakra. Jedna sąsiadka mieszka w domu niewiele droższego od takich dwóch Levante. Jakiś koszmar ten grill...
Jak to wyszło i pierwszy sąsiad kupił to nawet nie wiedzialem, że już jest w sprzedaży. Jeździł po ulicy i siedział w aucie cały dzień. Potem zaraz następnych dwóch.
To mniejszy obciach jest tuningowany Golf niż to.
Do innych modeli Maserati nic nie
  • Odpowiedz
@chwed: > Jakbym chciał sobie kupić przyzwoity samochód który jednocześnie #!$%@? to pewnie wziąłbym sobie Volvo S60 Polestar albo BMW M3 najlepiej w wersji CLS, a nie jakiegoś SUVa...

Dobra, a teraz chcesz pojechać ze znajomymi na wakacje, cztery osoby, cztery walizki, jakieś rupiecie. Albo zapakować wózek... przewieźć rower... przywieźć cokolwiek z Ikei... To nie są samochody pokroju RR gdzie nie zastanawiasz się nad takimi rzeczami bo masz w domu złote
  • Odpowiedz