Wpis z mikrobloga

Siemano!

Chciałbym się pochwalić nowym trailerem naszej gry. Zaczynaliśmy bez żadnego budżetu, utrzymujemy się tylko i wyłacznie ze sprzedaży gry, do tej pory żadnych inwestorów w #startup ani #dotacje. Mimo wszystko udało się nam rozkręcić firmę która aktualnie zatrudnia 15 osób. Strasznie mi się marzy, powiększać ją dalej i żeby Lubelskie stało się znaczącym punktem gamedevelopementu w Polsce ()

https://www.youtube.com/watch?v=PTG0K5mk-s4

Możecie dorwać naszą grę za drobne na Humble Bundle : https://www.humblebundle.com/games/wargamez-bundle
#chwalesie #gamedev #unity3d #pracbaza #steam #gry #youtube #tworczoscwlasna
jan-grochowski - Siemano!

Chciałbym się pochwalić nowym trailerem naszej gry. Zacz...

źródło: comment_xkCUDEt2gQuKbWDVS1QwtUUsgANUNabR.jpg

Pobierz
  • 35
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Refusek: Jest fabuła, jednak główny cel end game to walka o terytoria między nacjami, pięcie się w sezonowych rankingach i ogólne PvP. Cały świat podzielony jest na terytoria które przejmuje się dla swojej gildii/nacji, ulepsza i utrzymuje. To nasz główny gameplay loop, niedługo dojdzie więcej contentu takiego jak rakingi gildyjne czy uprawianie swojego pola, dla tych którzy wolą spokojniejszą rozrywkę ((oo))
  • Odpowiedz
@jan-grochowski: Można być samowystarczalnym, czy trzeba handlować z innymi graczami? Na trailerze było o budowaniu zamków. Jak one długo mogą stać? Można budować tylko pojedyńcze fortyfikacje zamiast całych wojskowych aglomeracji? są wipe'y?
  • Odpowiedz
@Refusek:
Można być samowystarczalnym, ale handlowanie jest bardzo dobrym sposobem na zarobek, zwłaszcza, że jeżeli nie chcemy nie musimy interaktować z innymi graczami a np. użyć auction house.

Zamki rozbudowujemy w przejętych lokacjach, i stoją aż zostaną zburzone lub przejęte (wtedy niszczy się niewielka część zamku przy przejęciu). Budujemy pojedyncze kawałki murów, warsztatów, wież itd na predefiniowanych miejscach (mam nadzieję, że w przyszłości starczy nam pary na free building dla
  • Odpowiedz
@jan-grochowski: Powiedz mi, bo strasznie jestem ciekaw - jak wygląda w przypadku MMO utrzymanie serwerów i cała sieciowa infrastruktura? Czy GV po zakończeniu wsparcia przejdzie w tryb offline, który umożliwi przygodę bez połączenia z internetem, czy wtyczka zostanie wyciągnięta i koniec? :)
  • Odpowiedz
@Refusek: Przez graczy, aktualnie nie ma wymagań ani ograniczeń ale za 2-3 tygodnie będziemy wprowadzać update gildii który stworzy poziomy gildii które będą miały trochę fajnych featurek do odblokowania. Btw. aktualnie gdy przejmiesz lokację to banery w tym miejsciu są wg ustalonej przez gildię heraldyki.
  • Odpowiedz
@ETS2Fun: Wszystko musi być online, baza danych, obsługa requestów sieciowych, lobby itd. to oddzielne od serwera aplikacje i nie widzę możliwości, żeby to wszystko działało bez połączenia z siecią.

Nasze serwery to dedykowane maszyny wykupione np. w OVH, jesteśmy stosunkowo małą grą jak na MMO i to spokojnie wystarczy do naszych wymagań - całkowity koszt infrastruktury to około 5000zł miesięcznie, 90% kosztu firmy to koszt utrzymania pracowników.
  • Odpowiedz
do tej pory żadnych inwestorów w #startup ani #dotacje.


@jan-grochowski: Tego nawet jeśli, to nie ma się co wstydzić. Pod warunkiem, że nie tworzy się portalu dla bezdomnych kotów( ͡° ͜ʖ ͡°)

A planujecie pozyskanie kapitału na dalszy rozwój?
  • Odpowiedz