Wpis z mikrobloga

@pablonzo: A czy ten 919 Evo byłby dopuszczony w takiej konfiguracji (maksymalnie odchudzony, dużo więcej energii do wykorzystania na okrążeniu, DRS i to jeszcze otwierany gdzie tylko im się podobało) do startów w WEC w kategorii LMP1? NOPE.
Więc nie, LMP1 NIE było szybsze od F1 na Spa. Śmigłowcem zrobisz jeszcze szybsze okrążenie, ale w żadnej kategorii nim nie wystartujesz.
  • Odpowiedz
@mariokit: F1 musi wytrzymać 8-10h? 7 wyścigów, do tego kwalifikacje i 3 treningi w każdym... To chyba trochę więcej? Fakt, że nie jest to jazda non stop [jak w LMP1], ale przyjmując założenie, że jeżdżą 1.5h z 4h treningu (2x1.5h+1x1h=4h treningów) i 1.5h w wyścigu to masz już (1.5h+1.5h)x7=21h. Nie liczę kwalifikacji + w treningach długość jazd może być znacznie dłuższa. Same wyścigi to jest ponad 10h.
  • Odpowiedz
@mariokit: co by nie mówić efekt psychologiczny i marketingowy został osiągnięty a i pewnie fakt że sprawa obiła się szerszym echem może się przysłużyć całej serii.
  • Odpowiedz