Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko256
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
MrDolar

MrDolar

Dołączył 7 lat i 8 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2833
  • Znaleziska 3
  • Mikroblog 2830
  • Obserwujący 3
  • Obserwowane 8
podobno_mialem_multikonta
podobno_mialem_multikonta
13.10.2020, 16:49:04 via Android
  • 9
Nadworny statystyk #f1 na temat #aferapodiumowa: "A lot of you have sent DMs to me asking whether or not Renault in 2010 or Renault in 2011 should count as Renault's last podium - and then I received an e-mail about it from the Renault F1 Team themselves, who prefer to recognise 2010 instead. This was my response:"

https://twitter.com/virtualstatman/status/1316048754408001537?s=19

podobnomialemmultikonta - Nadworny statystyk #f1 na temat #aferapodiumowa: "A lot of ...

źródło: comment_1602607744s84PMbBwpdbQKkPS8C8TNE.jpg

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

MrDolar
MrDolar 13.10.2020, 17:09:47
  • 3
Nawet Renault się go o to zapytało.


@smutny_kojot: Tam jest tylko napisane, że "dostał maila od Renault, które woli uznawać rok 2010 jako ostatnie podium". A nie, że Renault go pytało która "odpowiedź" (2010 czy 2011) jest prawidłowa.

Czyli prawdopodobnie sam do nich napisał maila z pytaniem i mu odpowiedzieli, ze wolą uznawać 2010.
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar 13.10.2020, 17:15:51
  • 0
Chcesz nominację do fikoła roku?


@smutny_kojot: Czyli Twoim zdaniem Renault jako pierwsze napisało do niego? XD
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar 13.10.2020, 17:19:27
  • 0
To nie ja dopowiadam sobie inne wydarzenia, o których nie mam pojęcia.


@smutny_kojot: Cytuję z Twojego pierwszego komentarza:

Nawet Renault się go o to zapytało.


W OGÓLE NIE DOPOWIADASZ SOBIE.
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar 13.10.2020, 17:25:07
  • 0
Zwrócili się do niego w tej sprawie.


@smutny_kojot: Nigdzie w tym tweet nie ma napisane, ze zwrócili się do niego w tej sprawie. Dopowiedziałeś to sobie, stąd moja pierwsza odpowiedź.

Większe prawdopodobieństwo jest, że sam do nich napisał zapytanie, dostał odpowiedź, a potem odpisał do Renault to co na obrazku w tweet, czy to, że team napisał z zapytaniem do niego... bo po co mieliby to robić?
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar 13.10.2020, 17:36:07
  • 0
Nie sądzisz, że to sugeruje tryb pytający w wiadomości od Renault?


@smutny_kojot: Nie, nie sądzę. Moim zdaniem, jak pisałem, było tak:

A: Reno, wolicie 2010 czy 2011?
(w tym czasie dostaje DMy
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar 13.10.2020, 17:43:36
  • 0
Może będzie. Poza tym pisałem już wcześniej, że Renault nie przyznaje się do 2011 roku wyłącznie ze względów wizerunkowych. Mówiąc kolokwialnie fani z--------y ich śmiechem, gdyby to zrobili.


@smutny_kojot: Skoro i tak nie chcą tego przyznać, to po co by pisali do niego pytanie?

Ale statystyki są statystykami i pozostaną w bazach danych dużo dłużej, niż ktokolwiek z nas będzie w stanie zanegować ich słuszność. Krótko mówiąc Heidfeld już zawsze
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar 13.10.2020, 17:52:19
  • 0
Właśnie o tym rozmawiamy od samego początku. To jest meritum sprawy.


@smutny_kojot: Ja z Tobą w tym momencie w ogóle o tym nie rozmawiałem.

Co do faktu czy Renault napisało pierwsze czy Kelly i tak ja jestem bliżej prawdy, bo na Twoją tezę o pierwszym kontakcie ze strony Kelly'ego nie ma kompletnie żadnych dowodów.


@smutny_kojot: Na to, że Renault pierwsze się do niego odezwało też. ¯\_(ツ)_/¯ Poza tym
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar 13.10.2020, 18:04:49
  • 0
On jako prawdziwy ekspert też doskonale wie, że Renault faktycznie nie było w F1 w 2011. Po co miałby pisać do nich pierwszy w tak oczywistej sprawie?


@smutny_kojot: Żeby zapytać dlaczego nie uznają tej statystki, skoro Renault jest uznawane w oficjalnych statystykach w 2011 roku.
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar 13.10.2020, 18:41:48
  • 0
Zakładasz, że największy ekspert od statystyk może nie wiedzieć o rzeczywistym zaangażowaniu Renault w sezon 2011 (choć sam napisał że rozumie, dlaczego Renault tak postąpiło)


@smutny_kojot: Nie, nie zakładam, że tego nie wie. Zakładam, że to wie i dlatego pyta Renault dlaczego tego nie kwestionują.

a z drugiej strony odrzucasz teorię, że to zespół mógł się do niego zwrócić z zapytaniem, czy nie dałoby się tej interpretacji
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar 13.10.2020, 19:07:04
  • 0
ja w dalszym ciągu będę uważał za fikół Twoją interpretacje, że zespól napisał do niego pierwszy.


@MrDolar: że zespól napisał do niego pierwszy z pytaniem 2010 czy 2011*

  • Odpowiedz
Springfield
Springfield
Springfield
13.10.2020, 18:52:51
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

MrDolar
MrDolar 13.10.2020, 18:54:20
  • 0
mógł nalepić sobie łate orlenu na czapke i jeździć w fabrycznym zespole w DTM, sam wiedział jak to się skończy


@Springfield: Nie mógłby jeździć z logiem Orlenu w ekipie fabrycznej.
  • Odpowiedz
S.....k
konto usunięte 13.10.2020, 17:37:28 via Android
  • 2
Wytłumaczy mi ktoś czemu wszystkie wyścigi wygrywa hamilton z taką przewagą? (Kompletnie nie znam się na f1 a chciałbym się tym zainteresować ale nie wiem od czego zacząć:( )
#f1
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

MrDolar
MrDolar 13.10.2020, 17:39:28
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar 13.10.2020, 17:42:47
  • 7
@Slavian4k: Obie rzeczy są ważne, ale Hamilton w Williamsie tytułu by nie zdobył... Ważniejszy jest samochód, ale kierowca też ma znaczenie, bo w momencie, gdy masz dwa bolidy blisko siebie, lepszy kierowca w tym troche słabszym boldzie może wygrać z tym gorszym kierowcą w trochę lepszym bolidzie.
  • Odpowiedz
showmeyourpotatoes
showmeyourpotatoes
13.10.2020, 14:42:13
  • 3
Już niedługo #wiadomo #f1
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

MrDolar
MrDolar 13.10.2020, 16:39:35
  • 1
to kiedy tym razem? xDDD


@Emes91: Przecież napisał, że niedługo.
  • Odpowiedz
szlugiikalafiory
szlugiikalafiory
13.10.2020, 13:12:14
  • 6
Tier lista osobista do oceny.
#f1 #f1spam
szlugiikalafiory - Tier lista osobista do oceny. 
#f1 #f1spam

źródło: comment_16025946655tUcDJjuvYrXX6vDyskIqz.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

MrDolar
MrDolar 13.10.2020, 13:15:33
  • 3
@szlugiikalafiory:
MrDolar - @szlugiikalafiory:

źródło: comment_1602594932d9BMwe08CWMfAYljz0WPw6.gif

Pobierz
  • Odpowiedz
kvvach
kvvach
13.10.2020, 11:27:29
  • 37
Mamy to mireczki. On wrucił!
#neuropa
#f1
kvvach - Mamy to mireczki. On wrucił!
#neuropa 
#f1

źródło: comment_1602588446hA031zcY0GlocQ7eU7x621.jpg

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

MrDolar
MrDolar 13.10.2020, 11:30:34
  • 3
@kvvach: Po pierwsze było, po drugie po co te #f1...
  • Odpowiedz
szlugiikalafiory
szlugiikalafiory
13.10.2020, 11:18:30
  • 48
Gekon ma już chyba halucynacje z niedoboru punktów.
#f1
szlugiikalafiory - Gekon ma już chyba halucynacje z niedoboru punktów.
#f1

źródło: comment_1602587760fVK44hOtjMTuCNhLdRy7UC.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

MrDolar
MrDolar 13.10.2020, 11:23:04
  • 25
@szlugiikalafiory: A czy tu jest coś niezgodnego z prawdą? W kwalach nawet bym zaryzykował stwierdzenie, że na niektórych torach Williams jest lepszy. W tempie wyścigowym już gorzej. Poza tym wypowiadając te słowa sam siebie zaorał.
  • Odpowiedz
e.....0
e.....0
konto usunięte 12.10.2020, 12:42:05
  • 25
Nie wiem dlaczego nikt nie plusuje ostatniego podium zespołu TAG Heuer - znanego producenta silników TAG Heuer xD

#f1 #afera #echasanoku
e.....0 - Nie wiem dlaczego nikt nie plusuje ostatniego podium zespołu TAG Heuer - zn...

źródło: comment_1602506479FqHbmXta7qqePAvZa6jj8W.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

MrDolar
MrDolar 12.10.2020, 12:54:49
  • 7
Właściwie dlaczego te Silniki Renault były podpisane jako Tag Heuer


@Mothman-: A tak serio, to w 2015 zaczęły się coraz większe konflikty Red Bulla z Renault, więc zrobili deala, że będą używać silników Renault, ale z nazwą TAG Heuer. Sypnęli pewnie Renault kasą za przebrandowanie, ale dzięki temu od 2016 na ich samochodzie nie było naklejki Renault, tak samo w nazwie zespołu/auta/silnika nie widniało nigdzie Renault.
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar 12.10.2020, 16:40:39
  • 1
@Trex23688: Nie będą musieli się pogodzić, bo jak nie znajdą innego dostawcy Renault będzie zmuszone dać im silniki.

Choć wiadomo lepiej byłoby mieć względnie dobre relacje z dostawcą silników. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar 12.10.2020, 20:02:07
  • 0
@Trex23688: No jak dostawali od Renault gówniane silniki, to miał Red Bull problem, stąd konflikt pomiędzy Red Bullem a Renault.
  • Odpowiedz
tumialemdaclogin
tumialemdaclogin
12.10.2020, 18:17:10
  • 5
Gdyby Alonso nie wygrał GP Japonii 2008 to w przypadku ewentualnej wygranej Reno mielibyśmy bardzo ciekawa dyskusję czy ostatnie zwycięstwo Renault to Singapur 2008 czy Japonia 2006.
Ciekawe czy Renault by się też nie przyznawało do wygranej w Singapurze :))))
#f1
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

MrDolar
MrDolar 12.10.2020, 18:20:51
  • 4
KUBICA WYGRAŁ OSTATNI WYŚCIG DLA RENO I KONIEC KROPKA AMEN


@EnJoy_The_Fame: Kolega w jakiejś alternatywnej rzeczywistości żyje.
  • Odpowiedz
K.....p
konto usunięte 12.10.2020, 16:11:55 via Wykop Mobilny (Android)
  • 26
Fajna ta Dallara Sralnik. ( ͡º ͜ʖ͡º)
#f1
K.....p - Fajna ta Dallara Sralnik. ( ͡º ͜ʖ͡º)
#f1

źródło: comment_1602519115Dpk2D5hfG3S3Ag91LT6J5R.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

MrDolar
MrDolar 12.10.2020, 16:14:53
  • 4
@Koosalagoopagoop: Dallara Starlink? Ja myślałem, że Starlinki to SpaceX robi.

  • Odpowiedz
kvvach
kvvach
12.10.2020, 15:38:29
  • 8
Podczas fp1 na f1tv padły 2 ciekawe rzeczy których fachy z wykopu a zwłaszcza ten jeden nie zauważyły.

1 decyzja Hondy nie wpłynie na karierę Tsunody. AT da mu fotel by zmotywować Honde do zrobienia dobrego silnika na 2021
2 Honda ma Zostawić RBR ten silnik i wiedzę i byki będą to rozwijać sami.

Gdyby się tak stało byłoby to super ciekawe
#f1
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

MrDolar
MrDolar 12.10.2020, 15:45:47
  • 4
1 decyzja Hondy nie wpłynie na karierę Tsunody. AT da mu fotel by zmotywować Honde do zrobienia dobrego silnika na 2021


@kvvach: Tost powiedział:

We will do the young driver test day with Yuki Tsunoda. And this has nothing to do with the decision from Honda that they will not continue after
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar 12.10.2020, 15:53:20
  • 0
@SamBeliar: Nie wiem byczq, ale fajnie by było, jakby to jakoś poszło dalej.

A jakby Porsche to wykupiło? I Red Bull-Porsche?
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar 12.10.2020, 15:53:56
  • 0
cytuje tylko komentarz z sky. nie było takich szczegółów. raczej dywagacje. Dzięki za wyjaśnienia


@kvvach: Luz, domyślam się, dlatego uzupełniłem. :)
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar 12.10.2020, 10:42:52
  • 7
Odpowiem tutaj, bo czarnalista.

Akurat argument inwalida, bo to samo można byłoby napisać, że w 2012 w dużej części pracowała ta sama ekipa co w 2010 i 2011. Czyli w 2012 Lotus to też Renault?

Od razu uprzedzę: Nie sugeruję tutaj czy w 2011 Renault to Renault czy nie, tylko kontargumentuje argument, który nic nie udowadnia w omawianej kwestii. Proszę nie dopowiadać sobie więcej niż napisałem.

I
MrDolar - Odpowiem tutaj, bo czarnalista.

Akurat argument inwalida, bo to samo moż...

źródło: comment_1602499204d8Oek2zNSrHtlS3rDK5W7k.jpg

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

MrDolar
MrDolar
Autor
12.10.2020, 10:46:39
  • 6
daj tez tag #f1spam bo nie każdy ma ochotę czytac te wysrywy


@honda2137: Nie.
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar
Autor
12.10.2020, 10:52:18
  • 1
@snieznykoczkodan: No właśnie o to mi chodzi, że argument przytoczony przez Kojota to inwalida, bo nikt nie napisze, że podium Strolla z Monzy tego roku to podium Jordana, bo to "ten sam team", z tą samą siedzibą i może ktoś tam z tamtego okresu jeszcze pracuje w tym teamie.
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar
Autor
12.10.2020, 10:54:53
  • 0
albo tagujcie #aferapodiumowa i sobie ludzie zczarnolistują @MrDolar


@tonyready: A może podyskutujemy czy lepszy kierowca na drugim fotelu Red Bulla nagle by sprawił, że Red Bull w tym sezonie biłby się o mistrzostwo? XD
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar
Autor
12.10.2020, 10:57:45
  • 0
erb0 wyłaź, wiemy, że to ty ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@tonyready: Proszę, nie zachowuj się jak typowy wykopowy debil i nie sugeruj, ze użytkownik X to użytkownik Y, bo smutno się robi.
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar
Autor
12.10.2020, 10:58:04
  • 0
niby tak ale jeżeli zespół piłki nożnej czy żużla zmieni nazwę i sponsora to wciąż jest to ten sam zespół, mimo innego logo, nazwy i co tylko.

W F1 to w ogóle jest masakra, Red Bull będący kontynuacją Jaguara itd. Nie ma w tym sensu.


@snieznykoczkodan: F1 to F1, piłka to piłka. ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar
Autor
12.10.2020, 11:04:13
  • 0
zachowujesz się jak on, to Cię podejrzewam, że jesteś multikontem. A co do RB, to ty stawiasz taką tezę, jakaś ułomna próba wmówienia mi z góry przegranego twierdzenia, nie pierwszy raz z resztą, wczoraj dałeś popis. Dyskusja z Tobą to strata czasu, zupełnie jak z erb0.


@tonyready: W jaki sposób zachowuje się jak on? Że nie zgadzam się z Tobą i próbuje obalać Twoje argumenty, gdy się z Tobą nie
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar
Autor
12.10.2020, 11:06:09
  • 0
skończ już, nie umiesz czytać ze zrozumieniem.


@tonyready: A może to Ty nie umiesz czytać ze zrozumieniem?
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar
Autor
12.10.2020, 11:07:22
  • 0
@tonyready: Dyskusja wczoraj z Tobą.

Red Bull powinien wykorzystywać wszystkie możliwe sposoby na rozwój, dlatego powinien znaleźć lepszego kierowcę numer 2.

Ale Red Bull powinien wykorzystywać wszystkie możliwe sposoby na rozwój, dlatego powinien znaleźć lepszego kierowcę numer 2.

Tak to wczoraj wyglądało. ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar 12.10.2020, 10:17:10
  • 11
Gutowski pisze posta o kwestii podium. Wykop:

Gerwazy ma wykopa i nazywa się erbzero


Sokól n--------a się od wczoraj na Twitter w tej samej kwestii, ma takie same zdanie jak Gutowski. Wykop:

...
MrDolar - Gutowski pisze posta o kwestii podium. Wykop:
 Gerwazy ma wykopa i nazywa s...

źródło: comment_1602497889FXwbMNM4OzaoeWR19QS6Mf.jpg

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

MrDolar
MrDolar
Autor
12.10.2020, 10:23:38
  • 1
Sokół tez nie ma tu racji


@chianski: Ten post nie ma nic wspólnego z ocenianiem kto ma rację a kto nie. I kto ma rację w żadnym stopniu nie zmienia znaczenia i "prawdziwości" tego posta.
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar
Autor
12.10.2020, 10:24:26
  • 0
źle zinterpretowałeś moją wypowiedź, nie odnosi się ona do żadnego dziennikarza tylko wykopowego ułoma. możesz już usunąć swój wpis


@MaxVerstapen: Ok, usunąłem Twój cytat.
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar
Autor
12.10.2020, 10:31:44
  • 1
Wykopek taki jak ja: mam wywalone w to, kto zdobył ostatnie podium dla Reno XD

Tylko kręcę karuzelą dalej ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@MorWus: No i prawidłowo, a śmiesznie się ogląda jak się n----------ą i wyzywają. :v
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar
Autor
12.10.2020, 10:56:27
  • 0
sokół ma oficjalne @SokolimOkiem, proste


@Leniek: No tak, bo nie idzie ogarnąć multikonta XD
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar 11.10.2020, 22:51:20
  • 5
Śmieszy jak niektórzy sobie dopowiadają, że fakt iż to podium w 2010 roku zdobył Kubica w jakiekolwiek sposób wpływa na opinię niektórych użytkowników. Sami o nim wspomnieli, ale to głupi powrutowcy piszo że 2010 tylko przez Kubicę!!11oneone

#f1 #kubica
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

k.....4
k.....4
konto usunięte 11.10.2020, 22:52:41
  • 2
@MrDolar: PRZESTAŃ MNIE PRZEŚLADOWAĆ. W CO TY GRASZ.
  • Odpowiedz
KQQQ
KQQQ
11.10.2020, 22:38:52 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
To jak to w końcu z tym podium ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#f1
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

MrDolar
MrDolar 11.10.2020, 22:42:27
  • 5
@KQQQ: Moim zdaniem to nie ma tak, że 2010 albo 2011. Gdybym miał powiedzieć, co cenię w życiu najbardziej, powiedziałbym, że ludzi. Ludzi, którzy n----------ą się na wykopie, dając mi przy tym wiele radości...
  • Odpowiedz
t.....y
t.....y
konto usunięte 11.10.2020, 19:51:09
  • 5
Pozbycie się Ricciardo z Redbulla to była kubicowa decyzja i za to Horner powinien beknąć. Gdyby chociaż kogoś porządnego zakontraktowali, a nie jakichś ogórów świeżaków.
Z Ricciardo lepiejby szedł rozwój bolidu i by były lepsze wyniki. Wuj tam, że się żarli z Maxem, trzeba było dać się im ścigać.
#f1
  • 41
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

MrDolar
MrDolar 11.10.2020, 19:55:02
  • 7
@tonyready: Ale Ty wiesz, że to Ricciardo sam odszedł?
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar 11.10.2020, 20:00:06
  • 1
a Ty wiesz z jakiego powodu? Bo obiecywali, że nie będą faworyzować Maxa, a pokątnie dowiedział się co Horner obiecał Verstapenowi.


@tonyready: A co to zmienia w tym co napisałem? Ricciardo wiedział, że przy Maxie z Red Bullem nic nie ugra.
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar 11.10.2020, 20:06:27
  • 1
ta, ale to nie strach przed rywalizacją z Maxem doprowadził do odejścia.


@tonyready: No bo nie strach xD Po prostu wiedział, że nie będzie równych szans w tym zespole, strach tutaj nie ma znaczenia.
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar 11.10.2020, 20:08:36
  • 0
że ja to muszę tłumaczyć, to aż zimny browar się otwiera..


@tonyready: Nie musisz nic tłumaczyć, bo każdy to wie xD Próbujesz wymyśleć jakąś teorie, która nigdy by się nie sprawdziła, bo Ricciardo to nie Bottas, któremu pasowałoby paziowanie. Gdyby doszło do sytuacji, że Red Bull walczy o mistrzostwo i pomimo wcześniejszych zapewnień postawiliby na Maxa, a nie dali szans Ricciardo, byłby to jego ostatni sezon w Red Bullu...
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar 11.10.2020, 20:12:04
  • 0
Ric wybrał wolność, pozycję jedynki w zespole i chyba lepsze pieniądze za cenę wolniejszego auta.


@smutny_kojot: Biorąc pod uwagę ile Red Bull płaci/płacił kierowcom (poza Maxem) i fakt, że Ricciardo odchodzi po tym sezonie z Renault, można bez wahania stwierdzić, że Ricciardo wyruchał na kasę Renault.
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar 11.10.2020, 20:14:06
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar 11.10.2020, 20:19:04
  • 0
A wracając do tego co pisałeś wcześniej:

Z Ricciardo lepiejby szedł rozwój bolidu


@tonyready: No nie
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar 11.10.2020, 20:20:15
  • 0
myślę, że jeszcze jeden sezon w tym składzie by wydolił.


@tonyready: I co by niby to zmieniło? Na pewno nie pozycji w generalce konstruktorów, a już na pewno nie zmieniłoby pozycji w generalce kierowców (czytaj nie wiadomo czy by mieli P3 tak jak Max to miał w 2019 czy jak ma teraz).
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar 11.10.2020, 20:23:01
  • 1
raczej Ty nie możesz obronić tego, że się d-------ś i tworzysz jakieś kocopoły. Jeżeli Max jest taki zajebisty, to bez problemu by wygrał z Riciem na równych zasadach.


@tonyready: Nie, to Ty próbujesz stworzyć teorie, że z Ricciardo Red Bull "miałby lepsze wyniki". A ja Ci mówię, że max co by wyciągnęli to P3 wśród kierowców i P2 wśród konstruktorów, czyli tak jak jest.
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar 11.10.2020, 20:24:40
  • 0
Jeżeli Max jest taki zajebisty, to bez problemu by wygrał z Riciem na równych zasadach.


@tonyready: No i wygrałby. Tylko w sytuacjach decyzyjnych, to jest strategia itd, zespół by robił wszystko pod Maxa, bo to ich gwiazda, a tego Ricciardo nie chciał.
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar 11.10.2020, 20:26:31
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar 11.10.2020, 20:47:21
  • 0
a Ty tylko atakujesz moje wypowiedzi?


@tonyready: Jak się nie zgadzam z tym co piszesz to mam cię głaskać po plecach? :v Nie zgadzam się z Twoimi tezami które bronisz, dlatego "atakuje", czy raczej kontragrumentuję, co mam innego robić?

Dany jest niebo lepszym kierowcom niż jego
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar 11.10.2020, 20:50:42
  • 0
@tonyready: Odpowiedz na ostatnie pytanie, bo w tym momencie unikasz pytania, bo wiesz, że nie możesz tego skontrargumentować i z pozycjami w generalce mam rację (tj. czy z Ricciardo czy bez P2 w konstruktorach i P3 w kierowcach by się nie poprawiło).
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar 11.10.2020, 21:08:32
  • 0
@tonyready: Ok, wszystko się zgadza. No, poza z tym spinaniem o drugiego kierowcę, bo gdyby się spinali, to już dawno Albon by poleciał i np. Gasly z powrotem by jeździł w RB. Oni w ogóle się nie spinają o drugiego kierowcę. Żeby nawiązać walkę z Mercedesem Red Bull potrzebuje lepszego samochodu i silnika, żaden kierowca nie nadrobi takiej straty i nie da takiego feedbacku, żeby zniwelować stratę jaką mają. Zobacz
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar 11.10.2020, 21:28:14
  • 0
Jak masz kolegę z teamu który odstaje od Ciebie na 1 sekundę na okrążeniu, to nie zawalczysz na duet z przeciwnego teamu.


@tonyready: W odpowiednim aucie zawalczysz. Patrz np. sezon 2012 i wyniki Webbera i Vettela. P6 i P1 w generalce. Czasy Schumachera w Ferrari.

Jak się przyjrzysz w tabelki to historycznie było wiele tytułów, gdzie team zdobywał WCC, a w WDC wcale nie mieli 1-2.
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar 11.10.2020, 21:46:44
  • 0
ale sytuacja jest inna, RB wtedy miało najlepszy bolid, przerysowując na Merca teraz.


@tonyready: A czy ja mówię, że nie jest inna? Napisałeś, że

Jak masz kolegę z teamu który odstaje od Ciebie na 1 sekundę na okrążeniu, to nie zawalczysz na duet z przeciwnego
  • Odpowiedz
MrDolar
MrDolar 11.10.2020, 21:54:55
  • 0
@tonyready: Ja wszystko rozumiem, tylko Ty nie potrafisz zrozumieć, że drugi kierowca jest "najmniejszym czynnikiem" potrzebnym do dalszego progressu Red Bulla i w obecnej chwili praktycznie nic by nie zmienił.
  • Odpowiedz
Ghuthek
Ghuthek
11.10.2020, 20:34:21
  • 21
A co to za mili panowie siedzą przy stoliku? Czyżby dogadywali warunki jakieś umowy?
#f1
Ghuthek - A co to za mili panowie siedzą przy stoliku? Czyżby dogadywali warunki jaki...

źródło: comment_1602448426RnUcQKSNNfJYgOZH6FBTev.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

MrDolar
MrDolar 11.10.2020, 20:36:46
  • 4
@Ghuthek: Ciekawe o co może chodzić... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 15
  • Strona 1 z 15
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 01.03.2022

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 16.09.2018

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking