Aktywne Wpisy
theOstry +65
#kredythipoteczny #nieruchomosci #inwestowanie
Ostatnio gadałem ze znajomymi. Łączny przychód na rękę 25k dla parki. Kredyt rata 7k, do spłaty jeszcze 950k. Dwa auta w lizing 4k. Średnio miesięczny rachunek za grzanie chaty 2k (pompa ciepła, brak fotowoltaiki) resztę #!$%@? na wakacje co kwartał. Nie nadplacili kredytu o złotówkę, nie założyli fotowoltaiki. Zero oszczędności. Ja #!$%@? jak można tak żyć, wystarczy, że jednej osobie podwinie się noga.
Ostatnio gadałem ze znajomymi. Łączny przychód na rękę 25k dla parki. Kredyt rata 7k, do spłaty jeszcze 950k. Dwa auta w lizing 4k. Średnio miesięczny rachunek za grzanie chaty 2k (pompa ciepła, brak fotowoltaiki) resztę #!$%@? na wakacje co kwartał. Nie nadplacili kredytu o złotówkę, nie założyli fotowoltaiki. Zero oszczędności. Ja #!$%@? jak można tak żyć, wystarczy, że jednej osobie podwinie się noga.
methhod +113
Jeździłem też swego autobusami w komunikacji miejskiej a później przesiadłem się na autokary - Grecja, Bułgaria, Chorwacja, Serbia, Czarnogóra.
#tir #zycietruckera #bekaztransa #niemcy
Z resztą jak firma jest dobra to i w zimę jest dużo roboty na autokarach jak sezon na narty czy bardziej lokalne prace jak np. szkolne linie czy wycieczki ;)
@Tr8025: wielkość, to wielkość, wiadomo - do większego trzeba więcej miejsca. Ale prawdziwą różnicą jest sposób skręcania. W uproszczeniu - w osobówce siedzisz przed kołami skrętnymi, w ciężarówce - na kołach skrętnych a w autobusie - koła skrętne masz za plecami. Więc inaczej musisz (#!$%@?ąc od wielkości) wypuszczać przód aby "się zmieścić".
Załóżmy mija te 4 godziny jazdy i masz jeszcze 30 minut. To już szukasz miejsca na pauze czy jak ?
Jakie były twoje początki na ciężarówkach? Miałeś jakieś problemy np z cofaniem. Może masz jakieś ciekawe historie z trasy?
@timigo: z maszyn, to jedyne co to byłem operatorem wózka przez 2,5 roku (wysoki skład). Ciężarówka jest trudniejsza o tyle, że odpowiadasz za ładunek od A do Z - tj. od momentu gdy stoi na naczepie do momentu gdy wyładujesz - zabezpieczenie ładunku (czasem bardzo ciężka fizyczna praca wymagająca wspinania się po naczepie itd. itp). No i jednak jazda jest wymagająca, wyższe prędkości, duże ładunki.
Z początku, żeby podjechać tyłem pod rampę, robiłem i kilkanaście korekt a i tak nie udawało się trafić na wprost. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Dziś też czasem się człowiek zamota, ale już