Wpis z mikrobloga

@oscarus: Beta HS wystartowała we wrześniu 2013 roku a mobilna apka pojawiła się 14 kwietnia 2015 roku czyli ok. 1.5 roku przerwy. Biorąc pod uwagę że pierwsze prace z tego co znalazłem rozpoczęły się już w 2008 roku to jest to kilka lat na stworzenie i wydanie gry na kilku platformach.
Beta Gwinta wystartowała we wrześniu 2016 roku. Jeżeli chcielibyśmy aby rozwój był taki jak w HS to mobilka powinna się
@MartinCh: Nie zmienia faktu że pierwsze doniesienia o tworzeniu Heartstona są z 2008 roku, poważne prace zaczęły się w 2010 czyli jakieś 3 lata więc nie ma tu porównania z deweloperką Gwinta, który itak wydany został bardzo szybko bo w ok. rok.
@kamil062: Trochę robisz #!$%@?ę z logiki cumplu. To tak jakby powiedzieć, że Gwint był już w Wieśku i wtedy rozpoczęły się poważne prace nad grą. HS był przemyślany od samego początku pod względem tego na jakich platformach się pojawi i miał jasno określony dev roadmap. Gwint nie bardzo. Deal with it.
Tutaj nawet nie potrzeba HS do porównywania, bo nawet niszowe karcianki typu Eternal mają swój mobilny port. Zdążyła już nawet
@MartinCh: No właśnie, HS został przemyślany i Blizzard miał 3 lata na stworzenie gry poza tym Blizzard jest firmą z przeszło 20 letnim doświadczeniem w tworzeniu gier. Gwint nie został przemyślany - w Wiedźminie był tylko niewielkim dodatkiem, drobnym pomysłem jednego z programistów pracujących nad grą. Nikt nie planował że graczom się aż tak spodoba i nie mieli tylu lat na zastanowienie się jak to ma wyglądać a samo CDP jest
@kamil062: Nie rozumiem dlaczego wypowiadasz się o CDPR jakby to było malutkie indie studio. Przecież to też jest moloch w branży gier. Fun fact - Przez pierwsze lata nad Hearthstonem pracowało o wiele mniej osób niż w Gwincie od samego początku.
@MartinCh: To nie jest malutkie indie studio ale też nie jest moloch w branży gier. Udała im się dopiero jedna seria gier, na której udało im się zarobić dużo kasy ale na tym się to póki co kończy. Właśnie na przykładzie Gwinta czy Cyberpunka, którego produkcja trwa już długo a nie widać żadnych informacji tylko co jakiś czas wychodzą coraz to nowe pogłoski o problemach firmy widzimy, że brakuje im jeszcze
@kamil062: No ok nie stać ich na taki marketing jaki robi Blizzard, co nie zmienia faktu, że biedni nie są i nie ogranicza ich budżet w tworzeniu gry karcianej. Umówmy się, że karty dla dzieci to nie jest produkcja 3xAAA i nie potrzeba aż tak wielkiego nakładu finansowego. Czy to naprawdę ma tak olbrzymi wpływ na wypuszczenie portu na Androida/iOS? Z tego co mi wiadomo Gwint śmiga na silniku Unity, więc
@MartinCh: To nie jest wszystko takie proste jak się wydaje. Kasa to nie wszystko, to że być może nie ogranicza ich budżet nie znaczy że wszystko pójdzie łatwo. CDP to nadal firma z dużą ilością kasy ale małym doświadczeniem co wychodzi przy produkcji. Poza tym to że Gwint jest na Unity nie oznacza że wystarczy kliknąć jeden przycisk i skompilować grę na moblikę. Pamiętaj że Gwint jest zintegrowany z GOGiem więc