Aktywne Wpisy

akNe +60
#zdrowietadzia
Od kilku godzin Tadeusz jest już z nami. Jeszcze go nie widziałam. Nie tak to miało być…
W czwartek trafilam już do szpitala w Warszawie na karowej, pojawiły się regularne skurcze, jednak z czasem się wyciszyły i było spokojnie.
Leżałam
Od kilku godzin Tadeusz jest już z nami. Jeszcze go nie widziałam. Nie tak to miało być…
W czwartek trafilam już do szpitala w Warszawie na karowej, pojawiły się regularne skurcze, jednak z czasem się wyciszyły i było spokojnie.
Leżałam
źródło: image000000
Pobierz
siejeje +64
źródło: Zdjęcie z biblioteki
Pobierz




Ma ktoś coś ciekawego o tworzeniu terenu w grach? Różne możliwości i ich plusy/minusy, jak wyrenderować, a jak ogarnąć kolizje. Ogarnianie terenu prawdziwie 3d, czyli urwiska, wstające klify, jaskinie. Może wtedy jakieś przykłady.
Ogólnie wszelkie dziwne materiały o tworzeniu terenu, jednocześnie od strony graficznej i logicznej
I tak samo można użyć meshu.
I może jakieś inne ciekawe rozwiązania oraz jak je zaimplementować.
Mam w planach dość nietypowy projekt, więc szukam różnych inspiracji i rozwiązań.
Duzy teren na meshu bedzie morderstwem. WIelkosc kolizji cie zje, wielkosc trojkatow, brak dynamicznego lodowania i takie tam.
źródło: comment_8OLynzlVclZw6molxD66MDNkCE7VesCU.jpg
Pobierz@ofczy: ale nie były tak popularne, nie ważne kto był pierwszy, tylko komu się udało zrobić show, Minecraft to tylko kopia innej gierki, tyle że lepiej ogarnięta z targetem i odniosła sukces, a oryginalna umarła.
No problem jest taki że ten teren ma nie być w pełni statyczny, tylko ma być możliwe jego edytowanie "w trakcie gry" czy nawet drążenie i się bawię i
Wydaje sie, ze voxele tu zrobia robote, tylko musialbys smoothowac jakos fajnie to.
Minecraft - to troche inny temat, niz sam teren.
Gdybyś szukał inspiracji, możesz się przyjrzeć jak to jest ogarnięte w Empyrion: Galactic Survival albo Space Engineers. Empyrion na bank ma voxele do drążenia, ale nie jestem pewien czy mapa bez modyfikacji nie jest przypadkiem na height-mapie.