Wpis z mikrobloga

@Pienio69: już na starcie ma bardzo wysoką cenę. Samochód legenda. Marzenie niejednego kierowcy. Wygram w Eurojackpota i też sobie kupię ( ͡° ͜ʖ ͡°) Kiedyś słyszałem teorię, że kiedy wyprodukowano pierwszą G klasę to sprzedaż była bardzo słaba. Marketingowcy podwyższyli maksymalnie cenę, tworząc z auta dobro luksusowe. W dodatku autem przemieszczał się papież.
A jak coś jest bardzo drogiego, niedostępnego dla przeciętnego zjadacza chleba czy nawet bogatszych
@jaroslaw-nitko nie, to zupełnie inna sprawa, g-klassa konstrukcyjnie pozwala na wymianę karoserii bo nie jest nadwoziem samonośnym a konstrukcją ramową.
A to auto na lawecie to auto kupione w DE z premii (Niemiec przy zakupie nowego auta dostaje do 10tys € za dokument złomowania starego) na czesci. Wcześniej można było kupić te auta w całości, po tym jak Polacy zaczęli kombinować z dokumentami to przecinają na pół lub karoseria do zwrotu ;)
@Pienio69: można powiedzieć że tak. Musiałbyś sprawdzić w katalogu, ale to co masz w G klasie, to i możesz mieć nawet w A klasie. Płacisz za niepowtarzalny wygląd, za historię i niezmienny wygląd. Teraz przeszedł face lifting i będzie przynajmniej ręczny elektryczny ( ͡° ͜ʖ ͡°)