Wpis z mikrobloga

Jeździłem wczoraj Stingerem GT z 3.3-litrowym twin turbo pod maską.
Ten samochód jest wspaniały. Reakcja na gaz, na ruchy kierownicą, odejmowanie i dodawanie gazu w zakręcie - wszystko tak czytelne jakby Kia nic nie robiła tylko od lat tłukła sportowe wozy.
Silnik, poza tym, że kompletnie nie brzmi, rozpędza Stingera w około 4,5 sekundy do setki i przestaje wyraźnie wciskać w fotel w okolicach 200 km/h.
Pozycja za kierownicą - miód. Jest odrobinę ciasnawo, ale to raczej z uwagi na wysoki tunel środkowy niż brak faktycznego miejsca na nogi.
Czapki z głów. Stylistyka przodu wyrywa z butów, tył z kolei jest dla mnie paskudny. Ale i tak kupowałbym bez wahania gdybym szukał tego typu auta i nie chciał wydać majątku na niemieckie premium.
#carburator #kia #carboners #mojezdjecie
macq2309 - Jeździłem wczoraj Stingerem GT z 3.3-litrowym twin turbo pod maską. 
Ten s...

źródło: comment_hqPjLqK8RkXKviNAzkHrJFGyP2pmNfrg.jpg

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@macq2309: czy ty wiesz ile ten samochód kosztuje i jak będzie wyglądał jego spadek wartości na rynku wtórnym? Kia to Kia. Fajny samochód, z fajnymi aspiracjami ale to nadal KIA, ludzie wolą przepłacić za samochód marki premium ze względu na prestiż marki, mniejszy spadek wartości w czasie.
Hyundai próbował tego samego w swojej półce z samochodami Genesis, niestety rynek nie nabiera się na takie sztuczki a wlasciciele tych samochodów muszą
  • Odpowiedz
A co oznacza dobre brzmienie silnika i jaki wzorzec je ukształtował?


@Assailant: Jakiekolwiek? OP napisał, że kompletnie nie brzmi, więc dźwięku nie ma, rasowości też

Rozumiem że można się tym przejmować w kupnie rodzinnego kombi ale nie jak się kupuje sedana pozującego na GT


aaa bo to klasa uprzywilejowana? Czy taki segment, czy inny- jesli kasa się nie zgadza bo auto leci na łeb na szyje- zawsze jest to odczuwalne-
  • Odpowiedz
Moim zdaniem auto ma obecnie tylko jednego konkurenta - Infiniti Q50S


@Assailant: a ja siedziałem w Stingerze i w Q50S i Infiniti to żaden konkurent dla KIA :) Jak ktoś siedział i tu i tu, to nie ma bata, żeby kupił Infiniti moim zdaniem.
  • Odpowiedz
  • 0
@Assailant: dobre brzmienie? Na pewno nie tak miałkie i bez pazura jak w stingerze. Dodatkowo głośniki próbują ratować sytuacje przez co juz bardziej realistyczne odgłosy wydobywają się spod wirtualnych masek aut w gran turismo 6
  • Odpowiedz
Hyundai próbował tego samego w swojej półce z samochodami Genesis, niestety rynek nie nabiera się na takie sztuczki


@AmonGoeth: WTF? Przecież Genesis sprzedaje się doskonale. Właściwie to jest symbolem tego, że Koreańczycy potrafią robić auta premium bijące niemieckie marki.
  • Odpowiedz