Wpis z mikrobloga

• 2
#pcmasterrace #laptopmasterrace #applemasterrace #apple #pc #laptopy
Potrzebuje waszej pomocy w podjęciu decyzji.
Sprawa wygląda nastepujaco: mam gownolaptop, i5 520m, 4 ram, Intel hd4000. Z racji że lubię sobie czasem zagrać (czasami raz w tygodniu, co dwa dni czy codziennie) oraz # naukaprogramowania potrzebuje mocniejszy sprzęt bo muli po prostu (wszystkie gry na najniższych a niektóre wcale nie działają, IDE ładuje sie zbyt długo i zżera za dużo zasobów). No i tu pytanie, z racji że jestem studentem (no, prawie, ale żyje jak student) oraz wiąże swoją przyszłość z programowaniem (z zamiłowania) lub medycyną (kierunek kształcenia się)* czyli muszę być mobilny, ale nie mam zbyt dużych finansów, co powiniennem zrobić? Zastanawiałem się nad macbookiem, ale są strasznie drogie, laptopem - mała wydajność oraz komputerem - mała mobilność.

Co o tym myślicie?
#pytanie
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

• 0
@Bruno_ jestem na dokładnie tym samym etapie życiowym, właśnie siedze w pracy i mysle co tu zrobic zeby na moim i5 5th gen 4gb ram i nvidia 940mx bodajże w gta 5 zagrać XDD wołajcie plox
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@czv1 będę wolał jakby cos
O GTA 5 nawet nie myślę, chciałbym nie musieć grać w starcrafta2 na najniższych w 15 fpsach xD
  • Odpowiedz
@Bruno_: Z doświadczenia Ci powiem, że bym się jeszcze pomęczył do matury. Jeśli jesteś teraz w 2 liceum, to zaraz zacznie Ci się okres 18tek, więc będziesz miał mniej czasu na gry. Jeśli serio zależy Ci na dobrym zdaniu matury z biologii i chemii, to będziesz musiał ostro się uczyć już od początku 3 klasy liceum. Ergo, nie będziesz miał czasu na gry + granie nie będzie Cię kusiło, bo
  • Odpowiedz
via Android
  • 0