@ZespolmBanku: a swoja drogą... czy wasi spece od PR nigdy nie zastanawiali się nad tym, jak bardzo Wasz wizerunek by mógł skorzystać na tym, gdybyście do tego typu zaczepek podchodzili z humorem?
@ZespolmBanku: Może jeszcze z tej strony podam sugestię którą podałem przez system bankowy. Mianowicie po zmianie systemu pokazującego notowania giełdowe sesja nie jest trzymana tylko wywala po kilku minutach i trzeba logować się ponownie (╯°□°)╯︵┻━┻
@Jarek_P: A czy Ty nie pomyślałeś, jak łatwo za podejście "z humorem" zostać oskarżonym o lekceważenie, ignorowanie i szyderę. Pierwszy lepszy SJW tylko czeka, żeby rozkręcić aferę, bo "poważny bank" szydzi z klientó [sprawdź galerię].
A czy Ty nie pomyślałeś, jak łatwo za podejście "z humorem" zostać oskarżonym o lekceważenie, ignorowanie i szyderę.
@Stona: wystarczy zadbać o to, by humor nie dał się zaklasyfikować jako lekceważenie, ignorowanie i szyderę i będzie wszystko ok. A pierwszy lepszy taki czy owaki zawsze sobie znajdzie coś, co mu się nie spodoba, więc kit mu w oko.
@ZespolmBanku: jprdl, osoba która prowadzi to konto firmowe powinna ewidentnie zmienić pracę. A może niech weźmie kredyt i zrobi sobie jakieś szkolenie z obsługi wypok.pl? Strategia komunikacyjna, którą tu odjaniepawlacie to #januszemarketingu z jakieś wspaniałej radioaktywnej warszawskiej agencji chyba wymyślali. Przyznajcie się, którzy to wy?
czyli dokonałeś zmiany w kodzie serwisu, która jest niezgodna z prawem? @ZespolmBanku: prośba o wypowiedz w tej sprawie, to wyglada na wlam na wasze serwery
@Tszmiel: Miałeś w szkole jakiegoś kolegę czy wszyscy cię tłukli?
Wy sobie zdajecie sprawę, że te wasze wygłupy mogą się skończyć w sądzie? To nie jest pisanie mazakiem, tylko rozpowszechnianie spreparowanego materiału, jawnie podszywającego się pod autorstwo banku i szkodzącego jego wizerunkowi.
@ZespolmBanku: a swoja drogą... czy wasi spece od PR nigdy nie zastanawiali się nad tym, jak bardzo Wasz wizerunek by mógł skorzystać na tym, gdybyście do tego typu zaczepek podchodzili z humorem?
No widać wyraźnie, że taki komunikat dostał wasz klient, a tutaj jeszcze jakieś wkręcanie z waszej strony, że jednak nie dostał.
@Stona: wystarczy zadbać o to, by humor nie dał się zaklasyfikować jako lekceważenie, ignorowanie i szyderę i będzie wszystko ok. A pierwszy lepszy taki czy owaki zawsze sobie znajdzie coś, co mu się nie spodoba, więc kit mu w oko.
Usuncie konto pls
http://media.mbank.pl/pr/325596/mbank-wybral-agencje-marketingowe
W przeciwieństwie do większości wykopków jestem zadowolonym waszym klientem, ale jak patrzę na wasze posty to wstyd się przyznać.
@Tszmiel: Miałeś w szkole jakiegoś kolegę czy wszyscy cię tłukli?
Pozdrawiam,
Jamnig