Ja wiem, że prestiż i bycie #premium jest na topie, ale po co przepłacać za #bmw #audi lub produkt zwany #mercedes ? Jeździłem ostatnio 400-konnym #infiniti #q50 z #rwd. Zabawka całkiem fajna, bo szybka (#v6) choć bokiem nie lata (no chyba, że na śniegu, ale to się nie liczy). Wyposażona we wszystko co się da (te tablety w środku to jakiś 22 wiek), dobra jakość materiałów (zajeżdża luksusem), a do tego w porównaniu do niemieckich aut sporo tańsza. Wygląd dla mnie zastanawiający, ale gusta są różne - co sądzicie o aucie?
@stopaotestuje: bo już sobie wyrobili markę, renomę dlatego. Nie dość ze produkt dobry to jeszcze znana matka dlatego tak drogo. Masz np. Xiaomi jest dobre ale nie jest znana matka światowa jak apple, nie ma swoich fanatyków i prestiżu dlatego tyle kosztuje. Jakby to miało kosztowałoby tyle co iPhone
@stopaotestuje: Ale mi się marzy takie Q50S (。◕‿‿◕。). Z------------m (⌐͡■͜ʖ͡■) Klasyczna sylwetka, ale nie tak oklepana jak BMW 3, czy Audi A4. W dodatku za jakieś 250k masz w pełni wyposażone autko z 400KM pod maską.
@stopaotestuje: Problemy infinity q50: 1. Problem praktycznie wszystkich japończyków, kiepskie skrzynie, duże straty przeniesienia napędu. Nie jeździ tak fajnie jak na papierze. 2. Drive by wire, mnóstwo skarg na układ kierowniczy, całość prowadzi się jak na gumce od majtek. 3. Bardzo duże spalanie na tle konkurencji
@stopaotestuje: kumpla ojciec ma tego SUVa infinity nówkę salonowke i psuje się to w cholerę. Kumpel opowiadał ze Np potrafi się wyłączyć i odmówić posłuszeństwa podczas wyprzedzania ciężarówki xD co więcej gość w salonie mu powiedział ze wada dotyczy wiekszej ilości egzemplarzy ale nie do końca wiedza co to jest xD
Wspomnę jeszcze o całej elektronice jaka trzyma nas w granicach dla niej zaprogramowanych. Włączona nie pozwala na nic, a wyłączona (nawet całkowicie) pozwala na nie dużo więcej. To minus dla auta tego typu i napędu RWD.
@stopaotestuje: w środku wygląda jak każdy japończyk czyli trąci "corolla". Tak samo skrzynie i prowadzenie, które wyraźnie ustępuje niemieckiej trójce. Wg mnie jak ktoś nie ma kasy to własnie kupuje takie niby premium od toyoty czy nissana.
@damian_co_dalej: To był żart. Wiem, że niektóre Mercedesy i BMW też mają podobne systemy, które nawet po całkowitym wyłączeniu nie pozwalają na poślizg.
@kinasato każde auto ma wady. Q50 też. Skrzynia mogłaby być szybsza, drive by wire bardziej straszy na papierze niż w rzeczywistości. Spalanie? Dla mnie umiarkowane
@stopaotestuje jest Lexus Is350, sam poluje na takiego. Nowszy porównywalny rocznikowo z infinity jest IS300h np i europejskie auta wyglądem rozjezdza. Cenowo jest jeszcze nieosiągalny. Mam nadzieję że uda mi się Is350 w przyszłym roku wyhaczyc
Jeździłem ostatnio 400-konnym #infiniti #q50 z #rwd. Zabawka całkiem fajna, bo szybka (#v6) choć bokiem nie lata (no chyba, że na śniegu, ale to się nie liczy). Wyposażona we wszystko co się da (te tablety w środku to jakiś 22 wiek), dobra jakość materiałów (zajeżdża luksusem), a do tego w porównaniu do niemieckich aut sporo tańsza.
Wygląd dla mnie zastanawiający, ale gusta są różne - co sądzicie o aucie?
Test tutaj
#motopodprad #samochody #motoryzacja
1. Problem praktycznie wszystkich japończyków, kiepskie skrzynie, duże straty przeniesienia napędu. Nie jeździ tak fajnie jak na papierze.
2. Drive by wire, mnóstwo skarg na układ kierowniczy, całość prowadzi się jak na gumce od majtek.
3. Bardzo duże spalanie na tle konkurencji
Tak na szybko.
@stopaotestuje: Zajebisty. Po stokroć wolę Lexusa albo Infiniti jak Audi/ BMW/ Merca z tych samych segmentów.