Wpis z mikrobloga

@nawon: Że to oficjalna zapowiedź? Nie widzę dla tego zastosowania, może oprócz bieda rozwiązania na wykluczanie tras, którymi nie chcemy, aby dane pociągi jeździły. A na to powinno być prostrze rozwiązanie w postaci możliwości wyboru w semaforze ID pociągów, które mają pozwolenie bądż zakaz przejechania przez dane miejsce.
  • Odpowiedz
Że to oficjalna zapowiedź?


@DanteTooMayCry: Nie, to obecnie cel jaki sobie wyznaczył colonelwill. Mi się podoba bo w rzeczywistości tez lokomotywy są przekładane, na stacjach towarowych są lokomotywy rozładunkowe itd.
  • Odpowiedz
Podstawowy problem to zbyt mała pojemność wagonów towarowych. Przy stackowych inserterach (6 z jednej strony), maksymalnej technologii, załadowanie takiego wagonu trwa może kilkanaście sekund. Gdy jeszcze damy kolejne 6 inserterów po drugiej strony to trwa to naprawę krótko. Lokomotywy są tanie (w porównaniu do rzeczywistości).

Zwiększyć znacząco koszt lokomotywy (najlepiej wprowadzić kilka poziomów + elektryfikację) oraz zwiększyć pojemność wagonów i wtedy dopiero zaczyna to mieć jakikolwiek sens. Przy obecnych ustawieniach pociągi opłacają
  • Odpowiedz