Jak to jest, że przeciętny Azjata wygląda jak na foto poniżej, a prawie każdy w galerii handlowej pcha wózek z 3 gówniakami, ma żonę i regularnie rucha? Jak to jest, że oni w ogóle zamoczyli?
@NieOczekuj: raczej nie. Styczność miałem z chinkami tylko w sumie. J----o im z paszczy i chodziły z przetłuszczonymi włosami, więc tak średnio. Ale o Japonkach pochlebne opinie słyszałem
@desensitization: W Chinach jest bardzo duza presja na ożenek i posiadanie dzieci przed 30, wywierana na młodych przez rodziców i dziadków. Jeśli jesteś samotny/a majac tyle lat, to zaczynasz byc traktowany jak dziwolag i wyoutowywany spolecznie.
@NieOczekuj: ale przestań mi robić przyspieszoną internetową diagnozę s----------a. Jestem w związku i nie narzekam. Po prostu się zastanawiam i moje rozważania postanowiłem zapostować.
@desensitization: Wg mnie ci wyglądają całkiem fajnie, przynajmniej większość :P Ale nie znam się, może niech się jakaś różowa wypowie. Znam kilka dziewczyn, które się mocno jarają taką urodą
@trevoz: jak dla mnie zaden facet z tych zdjec nie wyglada atrakcyjnie, wrecz przeciwnie - ale ja nie lubie takiej azjatyckiej urody, czasem uznac moge jakiegos Japonczyka za w miare przystojnego (pojedynczych za przystojnych), ale tacy Koreanczycy i Chinczycy sa dla mnie po prostu brzydcy, wiec obiektywna nie jestem :P
@trevoz: bo ogolnie uroda azjatycka jest taka dosc delikatna. U kobiet wyglada to ok, u mezczyzn mnie akurat kobieca uroda nie pociaga za bardzo :) A panowie ze zdjec tacy dosc dziewczecy sa badz chlopiecy, jesli juz.
Jak to jest, że przeciętny Azjata wygląda jak na foto poniżej, a prawie każdy w galerii handlowej pcha wózek z 3 gówniakami, ma żonę i regularnie rucha? Jak to jest, że oni w ogóle zamoczyli?
źródło: comment_s2JigAQ3ZGYihcytSIAoWWcMNbUVeM6l.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
źródło: comment_RgGfPVLaty75e4KBVpwsfnioWDA0ooJJ.jpg