Wpis z mikrobloga

Cześć mirki.
Ojciec który zarabia z 2,5k na ręke kupił telewizor za 5,5k xD a po tygodniu ten tv staniał do 4800 xDDD mina ojca bezcenna, ale nie wszystko stracone bo kupił go w promocji zakupy bez obaw gdzie ma prawo zwrotu do 2 tygodni po warunkiem że:

Towar nie może nosić śladów użytkowania. Opakowanie fabryczne powinno być nieuszkodzone. W opakowaniu powinny się znajdować wszystkie zabezpieczenia towaru (np. styropiany mocujące, fizeliny), karta gwarancyjna i instrukcja obsługi oraz kompletne wyposażenie. Na zwracanym lub wymienianym towarze muszą być oryginalne folie zabezpieczające, plomby i naklejki producenta.


No i zanosimy go do sklepu a tu nam nie przyjmują bo telewizor był użytkowany. Wszysktie punkty w/w zostały spełnione ale uparli się że nie bo był włączony 9 razy, porobili zdjęcia i dali nam odmowe reklamacji z datą mieszczącą się w przedziale tego czasu (do 15 dni).

Moje pytanie czy możemy z tym coś zrobić? Ojciec zadowoliłby się nawet jakimś bonem na zakupy w sklepie trochę mi go szkoda ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#pomocy #prawo #januszebiznesu xD i chyba mogę też #cebuladeals a jak nie to piszcie to usune xD
Pobierz
źródło: comment_VauACXCwF2QM8VG9EBabVjMiyUkXsieo.jpg
  • 134
@bolczan: tylko tutaj gość napisał że nie chodzi o generalny przypadek tylko konkretną promocję która pozwala na zwrot do 2 tygodni.
@Allbis: jeżeli faktycznie spełniliście wszystkie rzeczy, nie brakuje niczego i argumentem (najlepiej żebyście to mieli na piśmie) nie było że tv nosił ślady użytkowania jak jest w regulaminie tylko że był włączony kilka razy to piszcie do sklepu odwołanie, powołać sie na stosowne przepisy regulaminu promocji. Napisac, ze odrzucenie
@Setral: @50HerbatGreya: Mają dwie opcje
1.SKLEP FIZYCZNY Płatność w sklepie czyli rezerwacja

2.SKLEP FIZYCZNY Płatność przez internet zakup online i płatność w sklepie

Dla klienta najlepsza opcja to oczywiscie 2.
@50HerbatGreya: To jest zgodne z prawem. Sprzedawca ma prawo określić w regulaminie, że w przypadku odbioru osobistego klient dokonuje jedynie rezerwacji towaru, a umowa zostaje zawarta w sklepie. W takim wypadku prawo do odstąpienia nie przysługuje. Istnieje też pogląd, z którym trudno się nie zgodzić, że odbiór osobisty w każdym przypadku powinien wyłączać prawo do namysłu.
@Dominiko_ ale tu nie jest mówione o zwrocie z racji zawarcia umowy poza lokalem, tylko z racji tego, że sklep na to pozwala w regulaminie. Nie ma obowiązku dawać takiej możliwości w regulaminie, ale jest obowiązek przestrzegania własnego regulaminu.