Aktywne Wpisy

Wojciech_Skupien +901
Ten wpis dedykuję wszystkim tym, których poznaliśmy w wirtualnych światach, a którzy zniknęli bez pożegnania.
Od wielu lat nie gram już w żadne gry online. Kiedy jednak wracam wspomnieniami do czasów, gdy wielogodzinne sesje przed komputerem były czymś zupełnie normalnym, jedno wspomnienie szczególnie się wyróżnia, czyli World of Warcraft.
Nie była to jednak gra, którą zapamiętałem dzięki grafice czy mechanice. Najbardziej wyjątkowe były relacje z ludźmi, które w niej tworzyłem.
Oczywiście często grałem ze znajomymi
Od wielu lat nie gram już w żadne gry online. Kiedy jednak wracam wspomnieniami do czasów, gdy wielogodzinne sesje przed komputerem były czymś zupełnie normalnym, jedno wspomnienie szczególnie się wyróżnia, czyli World of Warcraft.
Nie była to jednak gra, którą zapamiętałem dzięki grafice czy mechanice. Najbardziej wyjątkowe były relacje z ludźmi, które w niej tworzyłem.
Oczywiście często grałem ze znajomymi
źródło: EeCWjc7WoAID7op
Pobierz
Kriten33 +56
źródło: GuQI4O-WkAA6N-S
Pobierz




Mirki, takie pytanie: Projektuję sobie encję do programu, który zarządza planem lekcji i zastanawiam się jak powinna wyglądać ich struktura.
1. Wszystkie encje mają id
2. Niektóre mają pola audytowe (createdDate, createdUser itp.)
3. Niektóre (np. Nauczyciel, Sala, Przedmiot) mają jeszcze podpięte pola pod którą szkołę podchodzą (schoolOwner)
Zrobiłem strukturę w formię dziedziczenia: ApplicationEntity < AuditEntity < SchoolOwnerEntity < TeacherEntity (tu już konkretna encja).
Czy taka struktura jest w miarę sensowna? Czy powinienem to robić w formie dziedziczenia czy może lepiej użyć kompozycji?