Wpis z mikrobloga

@lubielizacosy: kazdy polecal Krzysztofa na Gilarskiej i rzeczywiscie jest typ dobry. U mnie znalazl maly wyciek z wezow chlodnicy gdzie inni mowili ze to uszczelak pod glowica xd I stuki w tylnim zawieszeniu gdzie juz skazywali mnie na wymiane wachaczy i tulej, a on po pol minuty ogarnal ze to blaszki klocka hamulcowego stukaja w kole.
Jak na Warszawe ceny tez spoko, ale terminy czasem tydzien-dwa
@lubielizacosy: czujnik temperatury płynu chłodniczego, sprawdź go omomierzem lub na zimnym podepnij pod komputer i patrz czy rośnie temperatura na komputerze. Na zimnym/ciepłym jest różnica? Domyślam się że nie?
@lubielizacosy: w starych autach z gaźnikiem i 'manulanym ssaniem' chodziło o przytkanie nieco dolotu żeby mieszanka była dużo bogatsza (mniej tlenu, więcej paliwa). W nowych autach z wtryskami można 'wymusić' bogatszą dawkę w ten sposób że komputer czyta temperaturę głowicy np 0*C i pcha więcej paliwa wtryskami. Auto łapie powoli temperaturę, silnik już nie zgaśnie, komputer wyłącza ten tryb startowy i obroty nieco spadają, mieszanka się reguluje wg sondy lambda. I