Wpis z mikrobloga

@ainthere: 9k pln do negocjacji.

Przewody w stalowym oplocie
Hydrauliczny czujnik hamulca nożnego (odporniejszy na awarie niż zwykły)
Gmole Ostrego z forum Transalpa
Sakwy Crosso
  • Odpowiedz
@uosiu napisz coś więcej o oponach. Chciałbym znaleźć coś trochę bardziej szosowego od Karoo 3, K60 to jedna z opcji, ale opinie są dosyć rozbieżne... Szkoda, że nie sprzedawałeś go w 2016, bo bym go kupił :)
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@Pantokrator moto dostałem na Bridgestone Battlewing. Oczywiście - nie robiły w ogóle poza asfaltem.
Mechanik namówił mnie na Scouty.
Jedna z najlepszych decyzji ever!
Na asfalcie na codzień, w deszczu również, robią niezłą robotę. Nie oczekuję może trakcji na poziomie Pilot Road 4, ale nigdy nie byłem zawiedziony.
W terenie - zależy od rozmiaru opony. 140R17 ma pasek na środku, który pomaga przy dużym obciążeniu i na asfalcie, ale przeszkadza w terenie - wtedy opona gorzej robi.
130R17 nie ma tego paska przez co lepiej robi w terenie, ale wtedy zapomnij o autostradzie z
  • Odpowiedz
@uosiu: szkoda, że w kwestii opon niemal 100% informacji to "relacje użytkowników", a rzeczywistych testów wszelkich częściowo-terenowych gum praktycznie brak (widziałem dosłownie 1, gdzie faktycznie porównywali coś metodą w miarę obiektywną)... Ale jestem gotów uwierzyć, bo mi się to K-60 całkiem podoba w wersji 130/80 17.
  • Odpowiedz