Wpis z mikrobloga

Gardzę zwolennikami systemów niewolniczych i dlatego gardzę poglądami tych, którzy popierają takie akcje. Niestety mózgi prane od dziecka mają taki właśnie skutek u osób dorosłych i są one poświęcić wszystko dla jakiejś złudnej poprawy bezpieczeństwa, a osoby jadące po piwie czy dwóch nazywaja (XD) zabójcami. Gardzę, gardzę i jeszcze raz gardzę.
  • Odpowiedz
@nama: o ile yanosik podoba mi sie z założenia, to już jak mi zablokował możlwość odbierania i wykonywania połączeń do czasu jego odinstalowania to mnie tylko #!$%@?ł. A, szkoda. Poprawili już tę aplikację?
  • Odpowiedz
@Shatter: Bardziej interesuje mnie to, ile wypadków powodują kobiety i mężczyźni w uzwzględnieniem liczby pokonanych kilometrów.

Bo wiadomo że kobiety jeżdżą mniej, więc i mniej wypadków powodują.

No i nic nie wspominają o kolizjach.
  • Odpowiedz
"na 20 mln kierowców, 44% tj. około 8,8 mln stanowią kobiety, a 56% - 11,2 mln to mężczyźni."


@nama: a teraz tą demagogiczną statystykę trzeba jeszcze uzupełnić o ilość km przejechanych przez kobiety i mężczyzn. śmiem twierdzić, że kobiety jeżdżąc głównie z dzieckiem do przedszkola czy na zakupy robią "lekko" mniej tych km
  • Odpowiedz
@nama: Co z tego, że wiemy jakiej płci są kierowcy w kraju (44% kobiet, 56% mężczyzn) skoro nie mamy pojęcia ile statystycznie kilometrów jeżdżą. Ja mam prawo jazdy i moja dziewczyna ma prawo jazdy. Ja od 9 lat zrobiłem pewnie ze 150 tysięcy kilometrów a ona może ze 150 kilometrów. Kto ma większą szansę na spowodowanie kolizji bądź wypadku?
Wydaje mi się, że jednak mężczyźni jeżdżą dużo więcej, nie mówiąc
  • Odpowiedz