Wpis z mikrobloga

@Gluptaki: mów co chcesz, ale prędzej widząc babę za kierownicą boję się, że mi otrze auto na parkingu niż wjedzie mi na czołówkę wyprzedzając na trzeciego.

Być może nie ma takich danych jakie podaje @arkblame: (a może są?) ale nie potrzebuję danych, wystarczy mi obserwacja i doświadczenie. Faceci jeżdżą lepiej, ale też brawurowo i agresywnie. Czego skutkiem są groźniejsze wypadki w większej liczbie.
  • Odpowiedz
u mnie wygląda to tak, że pan polisman macha, zatrzymuję się, otwieram okno, dmucham, 10 sekund mija i jadę dalej.


@nama: Bo tak zazwyczaj jest właśnie, ale niektórych zapraszają na boczek i biorą dokumenty. Mnie tak biorą najczęściej, nie wiem czemu, ale myślę że mój wiek i marka samochodu ma w tym duże znaczenie:D nie raz mnie zatrzymywano tak po prostu, zupełnie bez powodu, brali dokumenty, znikali i za 15
  • Odpowiedz
@Gluptaki: mów co chcesz, ale prędzej widząc babę za kierownicą boję się, że mi otrze auto na parkingu niż wjedzie mi na czołówkę wyprzedzając na trzeciego.


@nama: ale ja nie prowadzę dyskusji na tej płaszczyźnie, chyba tego nie pojmujesz. Dodatkowo nie ma statystyk na temat udziału poszczególnych płci w kolizjach, których było ponad 400 tys. Zresztą wszystkie dane są tutaj:
http://statystyka.policja.pl/st/ruch-drogowy/76562,Wypadki-drogowe-raporty-roczne.html

Być może nie ma takich danych jakie podaje @arkblame: (a może są?) ale nie potrzebuję
  • Odpowiedz
@Gluptaki ja bym powiedział że brzmi to jeszcze bardziej krzyk Liwie. "Wśród sprawców wypadków jest ponad dwukrotnie więcej mężczyzn niż kobiet!" ;)

@nama kobiet które celowo nie chcą wpuścić jest pełno. Wyjeżdżając z podporządkowanej mam 90% pewność że jeśli ktoś mnie wypuści to będzie to facet. Z resztą argumentów się zgadzam.
  • Odpowiedz
  • 0
@nama hehe no najpierw zgon w walbrzychu na komisariacie, teraz niedawno we wrocku, chyba serio przyda mi sie szczescie :D
  • Odpowiedz
@Gluptaki: próbowałam już skończyć dyskusję bo nie za bardzo rozumiem o co się tak pienisz i o co Ci w efekcie chodzi XD i mam teraz średnio czas na szczegółową analizę statystyk.

Tak jak podają dane, różnica kierujących kobiet i kierujących mężczyzn (44 vs 64%) nie jest tak olbrzymia jak w przypadku sprawców wypadków (22,8 vs 73,2%). Rozumiem, że chcesz koniecznie rozkładać to na czynniki pierwsze (ale po co?).
  • Odpowiedz
@-PPP-: kek? najdłuższa kontrola trzeźwości to 2 minuty kiedy musiałem wyjść i dmuchnąć jeszcze raz bo użyty chwile wcześniej płyn do spryskiwaczy zaburzał pomiar ( xD )
Reszta, o której mowisz to gratis, który możesz dostać przy każdej innej kontroli (sprawdzali czy nie ukradłem na przykład) :P
  • Odpowiedz
@arkblame: dzięki, ale jednak myślę, że USA prezentuje zupełnie inne realia (to już nawet nie inny kraj, ale zupełnie inny kontynent, kultura i społeczeństwo), a jak wykazałem powyżej, już różnica dla województw może być diametralna.|

Poza tym jest to:
- statystyka ofiar śmiertelnych,
- bezwzględna (nie na 100 tys kierowców np.) -
- bez uwzględnienia sprawcy (kierowca który zginął niekoniecznie musi być
  • Odpowiedz
@nama jak policja ma kontrolować trzeźwość to i tak zatrzyma do kontroli, pijaczek może myśleć że jak zwolni to go nie łykną, ale czasem robią akcje, że hurtowo kontrolują i niewiele to da
  • Odpowiedz
@let_it_be: na szczęście robią te hurtowe, u mnie mają swoje stałe miejsca i często stoją w poniedziałki lub po długich weekendach z rana (okolice 6:00) i łapią każdego na zasadzie nawet nie zjeżdżasz z pasa tylko podchodzi do okna, dmuchasz, jedziesz dalej. Całość trwa mniej niż minutę.
Moim zdaniem świetna sprawa i gorąco popieram takie akcje.
  • Odpowiedz
kierującego pojazdem lub inną osobę, w stosunku do której zachodzi uzasadnione podejrzenie, że mogła kierować pojazdem


@ksiak: zmieniło się, mogą wziąć każdego kierowce, albo tego co podejrzewają że prowadził

"kierującego pojazdem lub inną osobę, w stosunku do której zachodzi uzasadnione podejrzenie, że mogła kierować pojazdem"
  • Odpowiedz
@nama kobiet które celowo nie chcą wpuścić jest pełno. Wyjeżdżając z podporządkowanej mam 90% pewność że jeśli ktoś mnie wypuści to będzie to facet. Z resztą argumentów się zgadzam.


@Griezzlie: mam przekonanie graniczące z pewnością, że to nie jest tak, że one nie chcą Ciebie wpuścić. Na podstawie obserwacji, a jeździłem z wieloma kobietami, wydaje mi się, że one widzą tylko to co jest na przeciwko auta wzdłuż
  • Odpowiedz
@nama: rutynowa kontrola trzeźwości w momencie gdy ktoś nie łamie przepisów to bzdura. Powinno być tak jak w USA że w momencie spowodowania wypadku lub złamania dowolnego przepisu ktoś pijany ma dużo większe konsekwencje niż trzeźwy ale jak jedzie prosto, nie łamie żadnych przepisów to jego trzeźwość nie jest badana.
  • Odpowiedz
@SillySweet: @nama: @Gluptaki: Żeby odpowiedzieć na pytanie, kto powoduje więcej wypadków trzeba by sprawdzić ile średnio przejechanych bezpiecznie kilometrów przypada na jeden wypadek spowodowany przez mężczyznę/kobietę
  • Odpowiedz