Wpis z mikrobloga

@ultimatebadass: #logikaniebieskichpaskow tylko pomijasz kompletnie zmienne takie jak doświadczenie i wagę zdarzeń drogowych. Przyjmując, że przeciętna kobieta robi rocznie 1/2-1/3 rocznego przebiegu przeciętnego mężczyzny, ma mniejszy przyrost doświadczenia wynikającego z przejechanych km. Doświadczenie ma wpływ na minimalizację zdarzeń drogowych, a mężczyźni mimo szybszego przyrostu doświadczenia popełniają więcej poważniejszych wypadków. Wraz ze wzrostem przebiegu powinno rosnąć bezpieczeństwo. Ergo, doświadczenie jest u mężczyzn niwelowane innymi czynnikami np. przeszacowaniem swoich umiejętności.
  • Odpowiedz
Osoby z tych dwóch województw mogą (i zapewne mają) zupełnie różne obserwacje co do kierowców


@Gluptaki:
No bo choćby są różne specyfiki dróg w różnych województwach.
Jak jadę z Wielkopolski w część Zachodniopomorskiego, dla przykładu, to tam ciężko w kogoś na drodze trafić miejscami, ruch jak w Kanadzie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ogólnie uważam że 90+% statystyk jest opracowywanych/prezentowanych przez nieogarów/mistrzów Excela mających słaby kontakt z
  • Odpowiedz
co znaczy, że nie potrafią jeździć tak bezpiecznie jak kobiety


@SillySweet:
Albo że są zmęczeni i #!$%@? stylem jazdy części kobiet i tych drugich kobiet z fajfusem i popełniają wykroczenia/błędy z frustracji/zmęczenia/zaśnięcia.
Mam takie wrażenie za każdym razem gdy stoję w korku przed światłami, ruszają #!$%@? jakby jechali ciężarówką z 3 przyczepami - to tylko taki przykład, jest tego więcej...
  • Odpowiedz
  • 1
@nama rutynowa kontrola trzeźwości nie ma podstawy prawnej.

Będę zgłaszał co mi się będzie podobało.
@Gacrux Dzięki praworządności partii PiS już podstawa prawna jest.
  • Odpowiedz
@nama znow zlapia kilku januszy co przy czwartku wypili 4 piwka i wydmuchali 0,3
Policja bedzie miec ladne statystyki ze dziala
budzet sie wzbogaci o te kilka mandatow
ktorys z januszy okaze sie kierowca zawodowym i straci prace oraz srodki do zycia
po czym w nocy z soboty na niedziele rozbije sie stare clio z 6 mlodymi ludzmi wracajacymi z imprezy. Oczywiscie nikt nie przezyje a policja nabierze wody w usta
  • Odpowiedz
Albo że są zmęczeni i #!$%@? stylem jazdy części kobiet i tych drugich kobiet z fajfusem i popełniają wykroczenia/błędy z frustracji/zmęczenia/zaśnięcia.


Jak są zmęczeni takimi pierdołami to w ogóle nie powinni wsiadać za kółko.

Mam takie wrażenie za każdym razem gdy stoję w korku przed światłami, ruszają #!$%@? jakby jechali ciężarówką z 3 przyczepami - to tylko taki przykład, jest tego więcej...


Bo mężczyźni są zazwyczaj nauczycielami w szkołach jazdy i #!$%@?
  • Odpowiedz
@nama: no i to jest właśnie to o czym pisze @Bajo-Jajo: dziś rano złapali dwóch Januszy którzy sobie wczoraj popili, pewnie mieli po 0.23 i nie stwarzali żadnego zagrożenia, a jutro w nocy może się rozbije jakieś stare clio z #!$%@? dzieciakami ale policja przecież robi swoje, ma na dowód statystyki jak łapie niegroźnych Januszy i im niszczy życie wyrokami.

Widziałem kiedyś badania naukowe (jak znajdę to dam
  • Odpowiedz
@nama swoja droga to 95% kobiet na drodze to ekstremalny rak.
Zwlaszcza jak daja kierunkowskaz na prostej drodze i momentalnie skrecaja, albo wloka sie na prostce te 40 km/h bo tak jej powiedzieli na kursie.
Oczywiscie czlowiek sie spieszy z towarem i musi taka zawalidroge jakos wyprzedzic, pech chce ze zawsze kobieta nie jest sprawca ale prawie zawsze jest przyczyna.
  • Odpowiedz