Wpis z mikrobloga

Jest to "peer to peer" wiec wydaje mi się,ze musi być więcej aktywnych użytkowników, aby gładko śmigało a po tak długiej przerwie wykruszyło się trochę.
  • Odpowiedz
Witam wszystkich.
Chciałbym coś napisać pozytywnego na temat DMP. Bo wszystkie wpisy o DMP, są tylko wtedy, kiedy dzieje się coś nie dobrego z TV. A ja właśnie dziś obejrzałem znakomite widowisko piłkarskie. Mówię oczywiście o Finale Champions League! Raz: ze naprawdę wspaniały mecz! Dwa: transmisja bez ani jednej „ zawieszki”! :)
Tak że... tyle ode mnie, wyrazy uznania, i podziękowanie dla ekipy z DMP, za to ze są. Ze jest to
  • Odpowiedz
Witam Wykopków.
Pytanko mam, czy oprócz mnie, ma ktoś problem z przedłużeniem subskrybcji? Bo za kilka dni mi się kończy, a nie mogę zapłacić. Do tej pory płaciłem kartą, a od nie dawna PAY PALem. Co było bardzo wygodne i bezpieczne. A teraz nie działa żadne z nich. Jeśli ma ktoś ten sam problem, może wie czy jest jakieś inne rozwiązanie.
Pozdrawiam ;)
  • Odpowiedz
@Jubijubi:
Dzięki koleżanko(ego), aha... czyli wiedzą ze mają taki problem. Pisałem do nich e-mail i właśnie mi odpowiedzieli. Ze powinienem mieć nową wersje DMP, i wspomnieli o przedłużeniu subskrybcji. Czyli to już jakiś czas trwa. Dobrze ze przedłużają za Free. Dzięki. Pozdrawiam:)
  • Odpowiedz
Witam Wszystkich
Czy może wie ktoś co się dzieje z Deltą , a mianowicie : nie mogę się w ogóle zalogować na stronie Delty , wyskakuje komunikat cały czas taki sam "Nieprawidłowa nazwa użytkownika lub hasło albo nie masz u nas jeszcze konta" , pisałem do Nich ale nie odpisują ,wcześniej miałem takie zdarzenia że , korzystam z trzech urządzeń do oglądania Tv przez Deltę i wskakiwały mi inne całkiem inne urządzenia
  • Odpowiedz
Do jojtek 19 -byc moze trzeba zmienic playera na nowszego-probuj. Natomiast ja mam problem z platnoscia ,chce kupic subskrycje ale opcja zarowno z blikiem jak i z liteconem jest dla mnie niosiagalna. Pomyslcie cos prosze jesli czytacie to forum o platnosciach dla ludzi mieszkajacych za granica
  • Odpowiedz
Witam Wszystkich
Dzięki za radę ale , ja nie modę się zalogować na stronie D.M.P. nie mogę wejść przez to nie mogę wejść na moją subskrypcje , na moje konto a tym bardziej pobrać playera i zmienić na nowszego jak piszesz Zbyszek bo aplikacja Delta Media Player działa mi bez zarzutu
  • Odpowiedz
Do Zbyszek Bednarski napisałem do nich i mi zreperowali , piszą że ludzie do nich piszą z problemami a , oni naprawiają albo poprawiają ale nie dostają z powrotem odpowiedzi , czy coś działa czy nie , czy ich poprawki odpowiadają , pisałem o Twoim problemie , odpisali że ,myślą jakimś lepszym rozwiązaniu ale wszystkim i tak nie dogodzą ,wiesz ja też pracuję za granicą ale , ja jak jadę do Polski
  • Odpowiedz
Piszę do Wszystkich korzystających z DELTA MEDIA PLAYER , jeżeli piszecie do Nich z jakimiś problemami to , odpisujcie im czy już działa czy też odpowiedź na inny problem z jakim do Nich pisaliście , bo w innym wypadku oni nie będą odpisywać . Napisali mi że oni odpowiadali ale nie dostają żadnej odpowiedzi i nie wiedzą czy Wasz problem został rozwiązany czy nie.
  • Odpowiedz
@zbyszek-bednarski:
Witam. Ja tez mam ten sam problem, od dłuższego czasu. Pisałem do nich i opisywałem co się dzieje. Odp. ze próbują coś z tym zrobić. Pisałem również do LiteVOUCH. I mówiłem ze mogę tylko płacić przez PAY PAL lub kartą. Bo jestem za granicą, to mi zaproponowali Blika. I ze tez próbują coś z tym zrobić. A na tą chwile tylko przedłużają subskrypcje o kilka dni. Ale nie wiadomo
  • Odpowiedz
Witam.
Czy wam tez przestała działać DMP?
I każdy kanał jest zawieszony? Czyżby znów im się zrobił problem jak pare mc temu? No to nie fajnie...
  • Odpowiedz