Wpis z mikrobloga

Nowy komunikat DMP
Uwaga!

W związku z pracami modernizacyjnymi usługi portalowe będą niedostępne.
Ważność subskrypcji każdego użytkownika zostanie automatycznie przedłużona do wznowienia działalności.

Planowane zakończenie prac przewidziane jest na wtorek 02.04.2019
  • Odpowiedz
A może... go zamknęli!??
Tak krzyczał, i padł biedak ofiarą własnej głupoty. I obywatelskiej postawy, czyli pod #!$%@? i w #!$%@? ludzi! Bo nie zapominajmy... ze też przecież kradł.
No, jaka szkoda... ;) :) :)
  • Odpowiedz
Dostalem info ze w tym tygodniu powinna byc mozliwosc przedluzenia konta. Ale znajac ich prace techniczne ile trwaly to nie liczyl bym ze w tym tygodniu bedzie mozliwosc
  • Odpowiedz
Witam wszystkich
Chciałbym się dowiedzieć jak Wam działa Delta Media Player ? , bo u mnie tragicznie , korzystam z niej za granicą tzn. na południu Niemiec , działała dużo , dużo lepiej przed tą ich długą przerwą, zastosowałem się do ich zaleceń , wszystko poustawiałem , internet mam szybki i nic , nie można nawet obejrzeć krótkich Faktów w TVN żeby się nie zacinało nie mówiąc już o jakimś filmie ,
  • Odpowiedz
@jojtek19:
Witam.
To prawda, od kiedy działa po przerwie, jest fatalnie. Ja korzystam w UK. I początek był naprawdę fatalny, później się trochę poprawiło. I chodziło całkiem przyzwoicie. Można było obejrzeć cały film bez ani jednej zawieszki. Ale od dwóch, może trzech dni jest tak jak mówisz, ciężko jest cokolwiek obejrzeć. Więc raczej nie chodzi tu o szybkość internetu. Jakiś problem leży chyba po ich stronie... Mogli by na to
  • Odpowiedz