Aktywne Wpisy

wscieklykabanos +535
#krakow 50 zł za kiełbę w bułce + "oj, paragon mi się nie wydrukował".
źródło: G2gaV1kWYAAkCl5
Pobierz
mirko_anonim +9
✨️ Jak radzić sobie z finansowymi dylematami w związku? Ⓘ
Tldr: moja narzeczona nie jest zadowolona z faktu, że pomagam finansowo moim rodzicom. Nie wiem co robić.
z narzeczoną planujemy ślub w następnym roku. Rzecz w tym, że coraz częściej widzę mniejsze i naprawdę zastanawiam się czy ten ślub to dobry pomysł, a po wczorajszej kłótni w ogóle zastanawiam się czy nie zerwać oświadczyn.
Jestem programistą i zarabiam bardzo dobrze. Narzeczona dowiedziała się, że
Tldr: moja narzeczona nie jest zadowolona z faktu, że pomagam finansowo moim rodzicom. Nie wiem co robić.
z narzeczoną planujemy ślub w następnym roku. Rzecz w tym, że coraz częściej widzę mniejsze i naprawdę zastanawiam się czy ten ślub to dobry pomysł, a po wczorajszej kłótni w ogóle zastanawiam się czy nie zerwać oświadczyn.
Jestem programistą i zarabiam bardzo dobrze. Narzeczona dowiedziała się, że

#watchboners #chwalesie
źródło: comment_KfCWPiMkvI7XcNeJcNn8JcKjLDzCGQ6U.jpg
Pobierz@Jendrasss: za te pieniądze lepszy byłby SKX007 ( ͡º ͜ʖ͡º)
źródło: comment_rcSJsJ160jK2baOEpowrHnugyIOLBO2Q.jpg
PobierzZnajdź mi w Polsce za 800 będę wdzięczny ;).
SKX007 nie ma przypadkiem większej tarczy? Co byłoby w nim lepsze?
źródło: comment_duwb4PGE3XFY1ipjfzIYX9Jveo7llB6t.jpg
PobierzTeraz jeszcze mam chrapkę na jakiś materiałowy sportowy pasek w kolorze czarnym i z białymi przeszyciami. Będzie wyglądał obłędnie ;).
Ale to tarczę ma 007 większą? Takie sprawie wrażenie na zdjęciach.
@Erkis
Panowie pomyliliscie mi się ;). @Erkis wolę mieć jednak szybszy i pewniejszy dostęp do sklepu w którym kupuję. Tym bardziej że kupowałem w ciemno.
Z tego co już wiem tylko upewniam się w udanym zakupie. 5 może się kojarzyć z czym tam chce.
Zegarek kupiony dla mnie nie dla szpanu. Mniejsza waga to też dla mnie na plus.