Aktywne Wpisy
![PiersKurczaka](https://wykop.pl/cdn/c3397992/PiersKurczaka_glJvtl8B1u,q60.jpg)
PiersKurczaka +64
Co sobie ostatnio kupiliście fajnego? Ja np. kupiłem sobie chleb, fajny smaczny taki do jedzenia
![WypadlemZKajaka](https://wykop.pl/cdn/c0834752/c62e0b632ba63f0066347aa759764a4fc7927a79c1e2f2f5254061ece509ef4c,q60.jpg)
WypadlemZKajaka +140
Ej Mati, podnieśmy mocno pensje minimalna w montowni w Europy, a przy tym nie inwestujemy w nasz biznes bo inwestorzy zagraniczni są spoko i na pewno się nie zawiną jak się okaże, że koszty im się nie spinają.
Co może pójść nie tak?
Zarobki minimalne oderwane od rynku, ceny nieruchomości oderwane od wartości rynkowej.
Social tak rozdmuchany, że nie opłaca się niektórym pracować.
To jebnie.
#pracbaza #nieruchomosci
Co może pójść nie tak?
Zarobki minimalne oderwane od rynku, ceny nieruchomości oderwane od wartości rynkowej.
Social tak rozdmuchany, że nie opłaca się niektórym pracować.
To jebnie.
#pracbaza #nieruchomosci
![WypadlemZKajaka - Ej Mati, podnieśmy mocno pensje minimalna w montowni w Europy, a pr...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/43e61bb7986f7cc3aed1fdde7ea1ac950bd238901e1ab4bca7b779913a8c98c4,w150.jpg)
źródło: 189268101774d2dandrzej_to_jebnie_1
Pobierz
Już wiele lat temu zastanawiałem się, dlaczego w Fallout 2 (a pewnie i w pierwszej części, nie pamiętam) postacie niezależne po zabiciu kogoś natychmiast oddają turę zamiast wykorzystać resztę punktów akcji.
Jeżeli przykładowo Cassidy zastrzeli kogoś używając do tego 5 punktów akcji z 10, to pozostaje mu drugie 5 punktów, ale zamiast strzelić do kolejnego przeciwnika... zwyczajnie odda turę. Wydawało mi się to dziwne, dlatego też przy okazji spytałem.
Dziwna sprawa, prawda? W pliku ddraw.ini oryginalnie wygląda to tak:
;Causes npc's who complete their combat turn with ap left over will try and find other ways to spend it.
;Only npcs with ap left equal to or greater than the value given here will be considered.
;Set to 0 to disable
NPCsTryToSpendExtraAP=0
Sprawdziłem to, zastępując zero jedynką, zapisałem i wczytałem grę. Pojechałem z drużyną oczyścić New Reno i teraz Marcus w swojej turze zabija zwykle dwie osoby, Cassidy przemieszcza się po oddaniu serii ze strzelby, a Dogmeat tuż po zabiciu jednego gangstera już atakuje drugiego. I jest świetnie, wszystko działa!
Koniec z marnowaniem punktów i sztucznie dłużącymi się walkami.
Gorąco polecam wszystkim fanom starszych Falloutów takie ,,modowanie'' gry, bo to sprawia, że Wasza drużyna będzie sobie o wiele lepiej radzić, co jest cenne zwłaszcza dla tych, którzy stawiają na charyzmę oraz towarzyszy. Według mnie to po prostu lepiej balansuje grę i likwiduje to nieracjonalne oddawanie tury.
Wydaje mi się też, że jest to bezpieczne dla gry. Naprawdę nie mam pojęcia dlaczego twórcy tak to ustawili. Ktoś ma jakiś pomysł?
I co ciekawe - z tego co wiem - żaden mod tego nie zmienia (a mam zainstalowany Restoration Project oraz Economy and Combat Rebalance)
(obrazek nie mój i niezwiązany - daję, bo fajny)
#fallout #falloutmod
źródło: comment_0vGjBohCg6DLukLboR9Oy3EFeWnNJXvk.jpg
Pobierz@Sagez: Ten mod - jeśli mnie pamięć nie myli - umożliwia ci osobiste sterowanie resztą drużyny ;)
Nie wiem, czy Cię rozumiem: bo ja mogę w niezmodowanej grze strzelić za 5, zabić kogoś i za resztę punktów się schować. Gra pozwala mi zrobić z
Cassidy na 1 poziomie ma 8 PA, na 4 poziomie ma 10 PA, analogicznie:
Dogmeat ma 15, 17 !!!
Goris 11, 13
K-9 15,19 !!!
Marcus 10, 13
Sulik 10, 13
Vic 8, 12
Skynet zawsze 10
Tylko Lenny 7 i Myron 7 maks 8
To najczęściej używani towarzysze i jak widzimy
Gre znam na pamiec, przeszedlem niezliczona olosc razy. Wszystkie Fallout Bible przeczytane, tyle lat...i mozg rozjebion. Nie wiedzialem o tym. 5 star post nygga.