Wpis z mikrobloga

@Marq91: A potem jak przyjdzie wymienic plyn chlodniczy ktorego porsche w 3.6l boxerze nie przewiduje do normalnej wymiany/dolewanie... i mozna to zrobic dobrze tylko w ichnim serwisie to raz, a dwa sam plyn kosztuje krocie :D

Wtedy konczy sie zabawa. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Mephistoph:
Ahh ten ból dupy biedaków o poranku ( ͡° ͜ʖ ͡°)

W podobnym budżecie i w podobnych segmentach do wyboru masz:
Audi A7, A8, BMW 6, 7, Mercedes CLS, S-klasa, Lexus LS, Porsche Panamera, Maserati Ghibli i Gran Turismo... pewnie jeszcze kilka modeli.

Każde z tych aut kłuje w oczy biedaków i pokazuje, że masz kase.
Oczywiście nie mówie tu o kupnie 20 letniego trupa od
sąsiad kupił jakiś czas temu Cayenne 2005 rok za 27 tysięcy. Dzisiaj dostaniesz takiego za 20. Marka premium cena jak za kilkuletni kompakt


@Marq91: Problem zaczyna sie podczas serwisowania - tak czesci, jak i usluga, nie sa tanie. Tez bym chetnie nabyl jakies 911 997 z poczatku produkcji tej wersji, ale wiem, ze jak pojade nawet na okresowy serwis, to zostawie tam kilka - kilkanascie tysiecy zlotych w zaleznosci od skali