Wpis z mikrobloga

W wolnym czasie piszę małego #rpg w świecie post-apo na urządzenia mobilne i przeglądarki desktopowe i udało mi się dzisiaj wrzucić go na serwer (kartofel?). Obecnie jestem gdzieś we wczesnej fazie alfa, kilku kluczowych rzeczy jeszcze brakuje, aby mieć gotowy produkt, ale można już klikać i kombinować. Do tej pory w szczytowym momencie było dwóch użytkowników (ja z bratem) i serwer wytrzymał ( ͡° ͜ʖ ͡°) Dajcie znać jak znajdziecie jakiegokolwiek buga/exploita, lub macie pomysł na dodatkowe ficzury do #gry tego typu.

Adres: http://188.166.144.214/

Nie ma domeny, wiem ( ͡° ʖ̯ ͡°) Przy rejestracji śmiało podawajcie maila w domenie @example.com, weryfikacja nie jest potrzebna.

Aktualnie w planach jest:
- BALANS - raczkujący balans między przedmiotami, atrybutami, przeciwnikami, drop rate, system nagród itd. Tutaj jeszcze dużo pracy potrzeba aby było to zrównoważone, ale w porównaniu do wersji sprzed 2 tygodni to jest niebo, a ziemia.
- Logowanie po facebooku
- Lista wszystkich graczy, ranking, strona profilowa
- Klany - wielka niewiadoma. Wiem, że coś takiego powinno się pojawić, ale nie mam jeszcze gotowego konceptu jak powinno to wyglądać.
- Nagradzanie za regularną grę (coś takiego widziałem w pokemon go) - czyli bonusowe złoto/xp/cokolwiek dla graczy którzy logują się codziennie
- Achievementy zwiększające statystyki (badge?) - np. wygraj 100 walk = +2 siły / wyeksploruj 1000 lokacji = +5 endurance itd
- Handel między graczami - ogromna niewiadoma, która zostanie podjęta ewentualnie na końcu prac. Łatwiej będzie zrobić sensowny system klanów.
- Poza eksplorowaniem standardowych lokacji umożliwić przeszukiwanie krypt (Vault) które są wielopoziomowe i mają mocniejszych przeciwników (raidy?)
- Muzyka/dźwięki (z możliwością wyłączenia)

Jako, że jestem człowiekiem z problemami decyzyjnymi i bardzo lubię zarówno #fallout jak i #arcanum, to dopóki nie mam finalnych assetów, nie wiem jak skończy świat gry (typowe post-apo vs steampunkowe post-apo z magią [wtf?]). Nie jestem niestety programisto-grafikiem i jedyne co potrafię dobrze to pisać kod, więc UI/ikony do gry finalnej będę musiał gdzieś kupić/zamówić jeśli będzie się to opłacało.

Bym zapomniał, nazwa kodowa projektu to #grahalyptic Jak będzie się nazywał finalny produkt tego nie wiem, to nie jest najważniejsze jak to myśli dużo osób zaczynających pracę nad czymkolwiek :) #gamedev
  • 26
  • Odpowiedz
@kamil-rykowski: Powoli, na razie ogarniam frameworki. Backend Node + Pomelo front w tym momencie Babylon. Ja targetuje w rozbicie backendu na kilka serwerów dlatego właśnie load balancing mnie zainteresował. Więc ciekawe, że digital daje jakiś moduł do tego, muszę to ogarnąć może oszczędzi mi roboty na start a i tak myślałem nad ich serwerami ;)
  • Odpowiedz
Właśnie wpadła nowa wersja.

Poprawione:
- Wygląd na szerokich ekranach
- System walki (kończył się zanim któraś ze stron doszła do 0hp)
- Dodana informacja o aktualnej eksploracji/pracy do ekranu głównego. Można z niego anulować akcję oraz zaakceptować nagrodę
  • Odpowiedz