Wpis z mikrobloga

dobra wygryzacze informatycy. jestem świeżo po obronie inżyniera z nieco innego kierunku niż informatyka, z programowaniem nie miałem za wiele styczności, ale coś czuję, że nic innego mi nie pozostanie jak programowanie. jak najlepiej nauczyć się programowania javy albo php? polecacie jakieś kursy stacjonarne za hajs, książki, darmowe kursy w necie? coś na początek, dzięki :)
#php #naukaprogramowania
#java
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@yahoomlody: cokolwiek z programowaniem miałeś wspólnego? pętle, ify, tablice, klasy? Do PHP miałem jedną dobrą książkę, ale już jest nieaktualna, a Javy uczę się poprzez pracę...

... tak więc pomogłem mocno widzę ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@yahoomlody: Na start obsuga google'a + angielski przynajmniej srednio-zaawansowany, bez tego kariery nie wróżę. Po za tym zadawać pytanie które pojawia sie tutaj kilka razy dziennie jest już lekko żałosne.
Wiesz dlaczego brakuje rąk do pracy w tej branzy? Bo nie kazdy moze byc programistą!!!
  • Odpowiedz
@Jurigag: Jeśli ktoś chce się męczyć niską wydajnością przy mapowaniu lokalnych zasobów na virt, wirtualizacją, konfiguracją i milionem pytań, których by nie zadał chcąc odpalić zwykły interpreter php w laragon i wyklikując wszystko, czego potrzebuje.
  • Odpowiedz
męczyć niską wydajnością

@hoRacy: o czym mówisz? w nfs nie mam żadnych problemów z wydajnością, w dodatku jest coś takiego jak opcache, przecież właśnie na vagrancie/dockerze nic nie konfigurujesz, wpisujesz jedną komendę i masz postawioną całą maszynę z wszystkimi rzeczami zainstalowanymi ziomuś gotową do pracy :D
  • Odpowiedz
nfs

@Jurigag: Ziomuś, jestem lamerem z windowsem. I niestety w praktyce nie jest już tak różowo z vagrancikiem. Empirią poświadczone. Każdy używa tego, co jest najszybsze i najwygodniejsze dlań. Ja sprawdziłem.
  • Odpowiedz