Aktywne Wpisy

Salido +239
Minął 16. (z 73) dzień wakacji.
W ciągu ostatniej doby miało miejsce 5 wypadków śmiertelnych w których zginęło 5 osób.
100 wypadków drogowych ze skutkiem śmiertelnym od początku wakacji.
106 ofiar śmiertelnych w wypadkach drogowych od początku wakacj
W ciągu ostatniej doby miało miejsce 5 wypadków śmiertelnych w których zginęło 5 osób.
100 wypadków drogowych ze skutkiem śmiertelnym od początku wakacji.
106 ofiar śmiertelnych w wypadkach drogowych od początku wakacj
źródło: 1-411243-28
Pobierz
dobry-informatyg +227
Pani Sylwia Gregorczyk-Abram. Rakłem srogo. Dla niej nie liczą się kompetencje, tylko poczucie wstydu xD
#4konserwy #bekazlewactwa #feminizm #pieklomezczyzn #dyskryminacjamezczyzn
#4konserwy #bekazlewactwa #feminizm #pieklomezczyzn #dyskryminacjamezczyzn

Mirki, postanowiłem się trochę ogarnąć i lekko przebranżowić. Pracuję od kilku lat w ogólnie pojętym IT (sieci, support, naprawa), ale czas na zmianę kierunku i ujednolicenie zakresu wiedzy.
W tym celu od 3 dni biorę udział w szkoleniu. Nie podaję nazwy firmy, aby nie być posądzonym o przedstawicielstwo i reklamowanie się, jestem jedynie uczestnikiem i końcową opinię wydam po zakończeniu kursu. Kurs trwa 4 miesiące i kilka dni, dokładnie 332 godziny w godzinach wieczorowych(pn-czw) + soboty. Kosztuje 8799 zł, tu wielki plus dla firmy za rozbicie na raty 10x0% bez udziału banku. Myślę, że nie jest to duży koszt biorąc pod uwagę liczbę godzin. Nie będę podawał dokładnego harmonogramu, napiszę tylko pokrótce co się zawiera w szkoleniu:
- podstawy html i css
- wprowadzenie do http, serwery www
- javascript
- systemy kontroli wersji
- frameworki css, RWD, preprocesory css
- jQuery
- wprowadzenie do .NET, podstawy C#, WPF, ASP.NET, WinJS, xamarin, UseCase
- bazy danych