Wpis z mikrobloga

#programowanie #naukaprogramowania #dotnet #csharp

Mirki, postanowiłem się trochę ogarnąć i lekko przebranżowić. Pracuję od kilku lat w ogólnie pojętym IT (sieci, support, naprawa), ale czas na zmianę kierunku i ujednolicenie zakresu wiedzy.

W tym celu od 3 dni biorę udział w szkoleniu. Nie podaję nazwy firmy, aby nie być posądzonym o przedstawicielstwo i reklamowanie się, jestem jedynie uczestnikiem i końcową opinię wydam po zakończeniu kursu. Kurs trwa 4 miesiące i kilka dni, dokładnie 332 godziny w godzinach wieczorowych(pn-czw) + soboty. Kosztuje 8799 zł, tu wielki plus dla firmy za rozbicie na raty 10x0% bez udziału banku. Myślę, że nie jest to duży koszt biorąc pod uwagę liczbę godzin. Nie będę podawał dokładnego harmonogramu, napiszę tylko pokrótce co się zawiera w szkoleniu:

- podstawy html i css
- wprowadzenie do http, serwery www
- javascript
- systemy kontroli wersji
- frameworki css, RWD, preprocesory css
- jQuery
- wprowadzenie do .NET, podstawy C#, WPF, ASP.NET, WinJS, xamarin, UseCase
- bazy danych

Po zakończeniu kursu dostaniemy certyfikaty ʕʔ, będziemy mieć możliwość spotkania się z rekruterami aby dowiedzieć się jak najczęściej przebiegają rozmowy kwalifikacyjne, jakie zadawane są pytania - techniczne i HR-owe. Na koniec firma szkoleniowa zapewnia kontakt z firmami, które z nimi współpracują i aktualnie poszukują osób na pozycję Junior .NET developera.

Po trzech dniach jestem zadowolony z przebiegu kursu, wygląda to naprawdę profesjonalnie. Na pewno polecam osobom, które mają słomiany zapał do samodzielnej nauki tak jak ja. Jak już się zapłaci to nie ma wyjścia, trzeba chodzić ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Za jakiś czas na pewno napiszę jak mi idzie. Doświadczone mirki życzcie mi powodzenia żebym dołączył do mistycznej grupy #15k
  • 19
  • Odpowiedz
  • 1
Jak widzę jak wzrastają ceny na takie kursy i ile jest chętnych to chyba sam zacznę szkolić :-)
  • Odpowiedz