Wpis z mikrobloga

@flito: w bzwbk się domagałem i pisałem odwołanie na odpowiedź na reklamację i w drugiej odpowiedzi bank również nie użył słowa "chargeback", odwracając konta ogonem. Było to 3 lata temu, wtedy jeszcze chyba nie mieli formularza chargeback na stronie, ale mieli reklamy że oferują chargeback. Nawet w drugiej reklamacji o tej reklamie wspomniałem. Ciekawe czy teraz mogę jeszcze złożyć ten formularz.
  • Odpowiedz
@flito: citibank okradł mnie na dużą kwotę pieniędzy i nie tylko to zrobili, czekam na oficjalną odpowiedź od rzecznika finansowego :)
  • Odpowiedz
@topol: co masz na myśli mówiąc okradł? Bo ja w żadnym polskim banku nie spotkałem się z taką jakością obsługi klienta jak w citi
  • Odpowiedz
@flito: opiszę to jak dostanę odpowiedź od RF, już prawie rok czekam. Zrobił sobie przelew moich pieniędzy z mojego konta w dużej kwocie i nie tylko. Co do obsługi to za każdym razem kiedy pisałem do Citi przez konto otrzymywałem odpowiedź dopiero po kilku dniach, na infolinię chyba też ciężko było się dodzwonić. Poza tym jak mnie potraktowali to chyba żaden bank by takiego numeru nie odstawił.
  • Odpowiedz