Wpis z mikrobloga

skanowanie dokumentów jest nielegalne


@flito: xDD nie wiem na podstawie jakiego artykułu. Jest legalne, potwierdził to wyrok NSA
W hotelach skanowanie paszportów to dosyć częsta praktyka
  • Odpowiedz
@flito: Ale z ciebie żałosny polaczekcebulaczek.

1. Jedź do hotelu który ma 4,8/10
2. Miej ból dupy że źle, ze niedobrze
3. Wyłudź od hotelu 3 tysiące bo nie byłeś zadowolony
4. Pochwal się na mirko jaki to ty czwany lis jesteś
5. Napisz ze koniec końców i tak byleś zadowolony
  • Odpowiedz
@dzafel: hm.. z tym skanowanie jeszcze poszukam. Sam skanowałem paszporty u siebie w wypożyczalni przez rok, po czym przyszła informacja "z góry" ze mamy tego nie robić bo mogą nas za to pozwać
  • Odpowiedz
do ych ktorzy pisza, ze czego sie spodziewales po ocenie 4.8 - a co mnie obchodzi ocena na jakims portalu xD pisza 4 gwiazdki, dzialajacy prysznic i cisza i spokoj to tak ma byc, wyznacznikiem sa gwiazdki a nie oceny. to co mialem sobie przemnozyc 4 gwiazdki razy 4,8 i wyjdzie mi niecale 2 i taki jest standard? czy moze mi ktos z was wytlumaczy co ma ocena do gwiazdek?

reklamowac mozna
  • Odpowiedz
@Sorcerer001: wow, na bookingu go nie zablokuja, wiec super kara bulwo xD albo zamirni w rezerwacji imie z nazwiskiem, myslisz ze maja super algorytm do szukania takich gosci? o ile takie listy w ogole istnieja..
  • Odpowiedz
@Shmit: Kartą płacisz poprzez podanie na stronie płatności numery karty, daty ważności, kodu CV2 lub po prostu w terminalu tak jak w sklepie
  • Odpowiedz
@flito: #!$%@?ąc czy Twoja reklamacja była zasadna czy nie, wychodzi na to, że T-Mobile Bankowe > Mbank. W wakacje trafiłem do *** hotelu. Pokój był w takim stanie, że zrezygnowałem po pierwszej nocy. Do tego dochodziły dodatkowe opłaty, o których wcześniej nie było mowy (np. sprzątanie i wymiana ręczników $50 z rezerwacją 24h do przodu).

Jako że płatność była kartą kredytową, złożyłem reklamację w Mbanku. Niestety Visa odrzuciłai. Podejrzewam, że w
sowiq - @flito: #!$%@?ąc czy Twoja reklamacja była zasadna czy nie, wychodzi na to, ż...

źródło: comment_G9c01t4BeS0TpDuz1275KANbhj3pKc1U.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
nie napisałem że byłem zadowolony, tylko że krzywda mi się tam nie stała


@flito: to i tak nie zmienia faktu żeś wyruchał hotel na 3k. Zresztą czym ty jesteś aby decydować ile gwiazdek się należy, druga sprawa jechać do hotelu który ma wszędzie słabe opinie i narzekać xD

Mam nadzieję ze właściciel hotelu pociągnie cię po sądach


Z całego serca życzę ci aby tak było.
  • Odpowiedz
@nemokrinis: haha tak, do sądu, za to ze nie dopilnowali procedur przy reklamacji xD to nie tak, ze mirek cofnal przelew, tylko wystawca karty zglasza sie do hotelu i jesli sprawe oleja to sa w dupie.

to co powinien wg Ciebie OP zrobic w tej sutuacji??
  • Odpowiedz