1. Jedź do hotelu który ma 4,8/10 2. Miej ból dupy że źle, ze niedobrze 3. Wyłudź od hotelu 3 tysiące bo nie byłeś zadowolony 4. Pochwal się na mirko jaki to ty czwany lis jesteś 5. Napisz ze koniec końców i tak byleś zadowolony
@dzafel: hm.. z tym skanowanie jeszcze poszukam. Sam skanowałem paszporty u siebie w wypożyczalni przez rok, po czym przyszła informacja "z góry" ze mamy tego nie robić bo mogą nas za to pozwać
do ych ktorzy pisza, ze czego sie spodziewales po ocenie 4.8 - a co mnie obchodzi ocena na jakims portalu xD pisza 4 gwiazdki, dzialajacy prysznic i cisza i spokoj to tak ma byc, wyznacznikiem sa gwiazdki a nie oceny. to co mialem sobie przemnozyc 4 gwiazdki razy 4,8 i wyjdzie mi niecale 2 i taki jest standard? czy moze mi ktos z was wytlumaczy co ma ocena do gwiazdek?
@Sorcerer001: wow, na bookingu go nie zablokuja, wiec super kara bulwo xD albo zamirni w rezerwacji imie z nazwiskiem, myslisz ze maja super algorytm do szukania takich gosci? o ile takie listy w ogole istnieja..
@flito: #!$%@?ąc czy Twoja reklamacja była zasadna czy nie, wychodzi na to, że T-Mobile Bankowe > Mbank. W wakacje trafiłem do *** hotelu. Pokój był w takim stanie, że zrezygnowałem po pierwszej nocy. Do tego dochodziły dodatkowe opłaty, o których wcześniej nie było mowy (np. sprzątanie i wymiana ręczników $50 z rezerwacją 24h do przodu).
Jako że płatność była kartą kredytową, złożyłem reklamację w Mbanku. Niestety Visa odrzuciłai. Podejrzewam, że w
nie napisałem że byłem zadowolony, tylko że krzywda mi się tam nie stała
@flito: to i tak nie zmienia faktu żeś wyruchał hotel na 3k. Zresztą czym ty jesteś aby decydować ile gwiazdek się należy, druga sprawa jechać do hotelu który ma wszędzie słabe opinie i narzekać xD
Mam nadzieję ze właściciel hotelu pociągnie cię po sądach
@nemokrinis: haha tak, do sądu, za to ze nie dopilnowali procedur przy reklamacji xD to nie tak, ze mirek cofnal przelew, tylko wystawca karty zglasza sie do hotelu i jesli sprawe oleja to sa w dupie.
to co powinien wg Ciebie OP zrobic w tej sutuacji??
Ja VS Hotel na Rhodos 1:0
Chargeback działa i funkcjonuje bardzo bardzo dobrze!
#mastercard #tmobileuslugibankowedostarczaneprzezaliorbank #chargeback #tmobileuslugibankowe #wakacje
#cebuladeals
@flito: xDD nie wiem na podstawie jakiego artykułu. Jest legalne, potwierdził to wyrok NSA
W hotelach skanowanie paszportów to dosyć częsta praktyka
1. Jedź do hotelu który ma 4,8/10
2. Miej ból dupy że źle, ze niedobrze
3. Wyłudź od hotelu 3 tysiące bo nie byłeś zadowolony
4. Pochwal się na mirko jaki to ty czwany lis jesteś
5. Napisz ze koniec końców i tak byleś zadowolony
reklamowac mozna
@flito: a od nich już coś wyłudziłeś?
Jako że płatność była kartą kredytową, złożyłem reklamację w Mbanku. Niestety Visa odrzuciłai. Podejrzewam, że w
@flito: to i tak nie zmienia faktu żeś wyruchał hotel na 3k. Zresztą czym ty jesteś aby decydować ile gwiazdek się należy, druga sprawa jechać do hotelu który ma wszędzie słabe opinie i narzekać xD
Mam nadzieję ze właściciel hotelu pociągnie cię po sądach
Z całego serca życzę ci aby tak było.
to co powinien wg Ciebie OP zrobic w tej sutuacji??