Wpis z mikrobloga

@Czipsu: @romo86: ogólnie aż taki zły nie był. Po prostu uważałem że nie zasługiwał na 4*. Do tego pomimo obfitego stołu szwedzkiego jedzenie było monotonne, prysznic czasem przeciekał, i pomimo że był 4 kilometry od lotniska, to ścieżka podejścia samolotów była nad hotelem i czasem hałasowały
  • Odpowiedz
@flito: z tego co piszesz to po prostu wyruchałeś hotel na 3000zł i tyle, niezły z ciebie janusz i jeszcze się tym chwalisz xD

jeszcze tagujesz to cebuladeales no co za typ xD szkoda strzepić ryja na takich jak ty
  • Odpowiedz
Cała historia na życzenie wykopków.
Wypad na Rhodos, II połowowa sierpnia, 8 dni. rezerwacja booking.com
Hotel rezerwowany na szybko, bo trafiły się bilety za 5 stówek tam i z powrotem, miał ładne zdjęcia, ocena na booking 4,8.
Link do hotelu: opis odnośnika

Ogólnie spoko, ale jedzenie ultra monotonne i średnio smaczne chociaż był ogromny szwedzki stół.
Hotel znajdował się na ścieżce podejścia samolotów, więc co jakiś czas nad głową latały czartery. (w
  • Odpowiedz
@PiotrekSul: Zgłaszasz na infolini potrzebę przeprowadzenia procedury chargeback, i babka Cie prowadzi krok po kroku. tak jak w przypadku hotelu, trzeba zebrać dowody (zdjęcia). Do tego musisz udowodnić że próbowałeś się kontaktować ze sprzedawcą, np. wysyłając maila
  • Odpowiedz