Wpis z mikrobloga

@Czipsu: @romo86: ogólnie aż taki zły nie był. Po prostu uważałem że nie zasługiwał na 4*. Do tego pomimo obfitego stołu szwedzkiego jedzenie było monotonne, prysznic czasem przeciekał, i pomimo że był 4 kilometry od lotniska, to ścieżka podejścia samolotów była nad hotelem i czasem hałasowały

@flito no jak tak to opisales to nie dziwię się, że na tobie psy wieszają xD
  • Odpowiedz
@flito mirko w pigułce.

Zgłoś słuszną reklamację, odzyskaj hajsy z nawiązką - jesteś #!$%@? kradziejem i czeka Cię proces na Rhodos xD

Ten temat powinien pojawić się za 15 lat, kiedy komentujący będą mieć po ~ 30 lat i sami będą płacić za wczasy.
  • Odpowiedz
Dostał zagrzybiony i niedomyty pokój, a oczekiwał tego, co było na zdjęciach i uważacie, że jest złodziejem? Jadąc do hotelu 4* oczekujemy już pewnego standardu ot. chociażby czystości w pokoju i odpowiedniej obsługi...
  • Odpowiedz
@flito: mam pytanie co do "Chargeback to usługa z której każdy może skorzystać, a wynik sporu jest rozstrzygany przez niezależny arbitraż". Dwa razy występowałem do banków o chargeback i w obu przypadkach zostałem zlany.
Jak mam zgłosić sprawę do arbitrażu jeśli nie mogę skorzystać z chargeback? Dzięki za odpowiedź.
  • Odpowiedz
@flito: nie wypełniałem oficjalnego zgłoszenia chargeback i nie słyszałem żeby coś takiego istniało. Składałem reklamację z wyraźną prośbą o obciążenie zwrotne chargeback. Reklamacje zostały odrzucone. Bzwbk i PKO.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@topol to nie tak... zadzwoń na infolinię, i po prostu rozpocznij rozmowę od dzień dobry chciałbym dokonać zgłoszenia chargeback. Na maila dostaniesz oświadczenie / zgłoszenie do wypełnienia. Bank tylko pośredniczy, nie wydaje decyzji czy odrzucić czy nie. Ewentualnie idź do banku do okienka, i śledź tak długo aż dostaniesz zgłoszenie do wypełnienia. Niestety PKO to gowno bank jeśli chodzi o takie sprawy... Polecam Citi Bank i o dziwo aliora (chociaż po
  • Odpowiedz