Wpis z mikrobloga

@Sorcerer001 zupełnie inne podejście niż w większości krajów z normalną obsługą klienta. Jesteś tego pewien? W sprzedaży internetowej, Ebay jest po stronie klienta, a koszty reklamacji ponosi sprzedawca. W sklepach w UK możesz coś oddać bez żadnych konsekwencji, bez podania przyczyny. Według mnie takie podejście( tych stron internetowych do rezerwacji hotelii), to strzał w kolano. Jeśli taka strona jest po stronie hotelu o ocenie 5/10, to wolę z ich usług nie
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Zbychu_Wodecki nie ponieważ mam wolnego tysiaka, i nie będę płakał jak go stracę. Więc mogę mu pożyczyć s potem na ewentualnej drodze sądowej odzyskać dużo więcej z odsetkami
  • Odpowiedz
@flito: ja #!$%@?, ale mi wstyd za Ciebie. Naprawdę, zero szacunku do cudzej pracy. Może zostałem tak wychowany, ale jak słyszę czasem polactwo w jakiejś restauracji, gdzie pizza miała być bez papryki a jest z i klient prosi o nową albo zwrot kasy z wielkim oburzeniem, to moim zdaniem jest to brak wyczucia i takiego ludzkiego zrozumienia. W Twoim przypadku to już wgl cebulactwo kosmiczne.
  • Odpowiedz
@SquashPL: ja #!$%@?, ty za to w druga strone przesadzasz. Tu nie chodzi o zadne wyczucie czy zrozumienie; placisz za pizze bez papryki to taka masz #!$%@? dostac bo moze jej nie lubisz, zwrot to tutaj nic nie normalnego. Sam bym taka pizze wzial jakby byla niezgodnosc ale pewnie nie zawsz - zalezy co by sie nie zgadzalo.
A ty podkulisz ogon i wezmiesz wszystko co dadza.
  • Odpowiedz
@flito: rozumiem, że Tobie napluli w ryj, przez to że cytuje " uważałem że nie zasługiwał na 4* ". Chyba Cię #!$%@?ło do reszty, poczytaj opinie - nikt Cię tutaj nie popiera, jesteś januszem biznesu, chytrym i zwykłym cwaniakiem, który wyruchał firmę na 3 kafle. Jakbyś nie mógł pójść do recepcji i zgłosić reklamacji, albo poprosić o jakiś rabat po rozmowie, nie wiem cokolwiek. Teraz pewnie napiszesz, robiłem to i
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@SquashPL chłopie, przeczytaj cały wątek! Byłem w recepcji wielokrotnie. Wysłałem też oficjalnego maila który pozostał bez odpowiedzi.
  • Odpowiedz
@flito: cała idee chargeback sprowadzasz do zlodziejskiego januszowania. Jak się hotel nie podoba to się wystawia zła ocenę i więcej tam nie wraca. Przez takich jak Ty, gdy chargeback będzie nadużywany nagminnie to może być trudniejszy do realizacji w przyszłości dla normalnych ludzi, których faktycznie oszukano, bo np. nie dostali zamówionego towaru. Janusz to było niestety słabe.
  • Odpowiedz