Wpis z mikrobloga

@Pie_Czar: ja #!$%@?, w tym watku znowu ta sama mentalnosc co kiedys przy poscie goscia ktory wkleil zdjecie domku letniskowego i napisal ze zrobil o to inbe, to rozpetala sie gownoburza JAK TO MASZ CZELNOSC SIE DOMAGAC PORZADKU I SPRAWNEGO SPRZETU

#!$%@?, zrozumcie, ze jak ktos placi, to wymaga, a jesli ktos reklamuje swoja usluge jako lepsza od innych i pobiera odpowiednio wieksza oplate, to ja bede wymagac odpowiednio lepszych warunkow,
  • Odpowiedz
@flito: zdarzylo mi sie ( ͡ ͜ʖ ͡)
ale jak mnie w danej chwili nie stac to wybieram cos innego i nie wyciagam pozniej hajsów bo samoloty latają (przy tym skisłem motzno)
nocowałem tez w schroniskach. hostelach i innych dziurach. ale jakoś nigdy nie przyszło mi do głowy żeby kręcić imbe bo coś jest nie tak.
a do wszystkiego cebularz może sie przypucowac, jak widac po
  • Odpowiedz
@Pan_wons: kto nie chce przyjmowac platnosci karta? Bo moim zdaniem liczba punktów rośnie - nie maleje. Jeśli dany hotel nie oferuje płatności kartą, NIE JADĘ DO NIEGO. Nie mam zamiaru wozić worka gotówki ze sobą
  • Odpowiedz
@flito: Uczę się na kierunku hotelarstwa ( tak wiem, głupi kierunek ale mi się podoba) i z tymi gwiazdkami jest tak, że ustalają minimalne standardy. Dostałeś zwrot kasy i spoko nie wiem o co afera. Jak ci się chce możesz jeszcze #!$%@?ć hotel do jakiegoś greckiego odpowiednika naszego marszałka województwa żeby im kontrole zrobił o spełnianie standardów.
  • Odpowiedz
@Kaliforn: Uważam że hotelarstwo, (tylko to na naprawdę dobrym poziomie), jest dobrym kierunkiem. Nie wiem jakie masz plany, ale gdybyś odwalił zajebisty hotel z obsługą na najwyższym poziomie - chętnie odwiedzę:)
  • Odpowiedz
@cadcadcad: sprawdz co wkleił @Pan_wons

myślicie ze jak kupicie wczasy w **** to będzie jak na filmach.
odźwierny otworzy wam drzwi to świata pełnego luksusu. hahaha

albo wyjscie raz w roku do restauracji i festiwal #!$%@?.

cebula i słoma. tyle w temacie
  • Odpowiedz
@flito: Twój błąd to nieopisanie pełnej sytuacji i tego jak to wyglądało od Twojej strony w pierwszym poście. Z tego powodu można było różnie interpretować to, co zrobiłeś, a że mireczki lubią afery, to wkręcili sobie, że jesteś januszem. Jak już pierwszy taki post dostał dużo plusów (na zasadzie instynktu stadnego), to potem już nie ma zmiłuj.
  • Odpowiedz
@flito własnego hotelu nie mam zamiaru zakładać wolałbym pracować w jakiejś sieciówce i co jakiś czas zmieniać kraj zatrudnienia. Co to zajebistego poziomu obsługi często zajebiste hotele utrzymują 4* mimo że mogły by mieć spokojnie 5*, ale nie mają np. telefonu w wc, albo im się po prostu nie opłaca bo jak już ktoś wyżej wspomniał idzie na to kupa kasy.
  • Odpowiedz
@Kaliforn: Swoją drogą, nie przestanie mnie zastanawiać, kto w dobie tanich abonamentów telefonicznych korzysta jeszcze z hotelowych telefonów stacjonarnych :D
  • Odpowiedz
@sowiq: przecież napisalem wyzej ze krzywda mi sie nie dziala.

ale dlaczego mam akceptowac cos, za co zaplacilem, a nie odpowiadalo moim oczekiwanniom?
  • Odpowiedz
@flito Sam mówiłeś place - wymagam, muszą być i tyle. Nawet jakbyś chciał do recepcji zadzwonić to dzwonisz z takiego telefonu, a w 5* możesz zamawiać szampana jednocześnie odsyłając Lucyfera do piekła ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
przecież napisalem wyzej ze krzywda mi sie nie dziala.


@flito: Da się w chargeback wystąpić o zwrot części poniesionych kosztów, czy musi to być cała kwota?
  • Odpowiedz
@flito Różnica między 4* a 5* w sprzęcie jest naprawdę nie wielka ( w łazience: telefon, płaszcz kąpielowy i waga osobowa, w 5* musi być w 4* nie musi). Bardziej różnią się technicznie ( oddzielna wejście i wydzielona droga bagaży) czy rozmiarami ( np. hallu recepcji).
  • Odpowiedz
ja wnioskowałem o 50%, dostałem 100


@flito: Powinieneś to napisać na samym początku, może wykopki nie miałyby takiego zapalenia zwieracza. Jeśli faktycznie wnioskowałeś o 50% zwrotu to popieram się z całej siły. Bardzo dobrze zrobiłeś, że upomniałeś się o swoje. Te wszystkie 3- i 4-gwiazdkowe hotele często wołają o pomstę do nieba. Dla mnie to jest jawne oszustwo.

No i gratulacje, że Ci się udało.
  • Odpowiedz